Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 30. detsember 2010

Vastukaja tööpakkujatelt :)

Eile saatsin siis töökuulutuste peale oma CV-si ja tutvustusi ja oh imet - täna on juba 2 nendest vastanud :):)

Esimene vastaja( turvatöötaja ametikoht) kirjutas, et kuna mul puudub vastav  kvalifikatsioon ja 5 aasta jagu kogemusi, siis sellele ametikohale nad mind võtta ei saa. Küll aga pakkus ta võimalust kaubandusvaldkonna turvatöötaja kohale ja saatis isegi uue aadressi, kuhu taotluse ma saata võiksin. Alla kirjutas veel, et kui mul küsimusi tekib, siis vastab meelsasti ;)

Selline vastus tegi meele rõõmsaks küll ;)

Teine vastaja oli samuti turvatöötaja ametikohast. Tema küsis lihtsalt, et kus ma asun ja kas fotot ka võin saata. Saatsin siis peretutvustuse, kus mul fotod ka sees on.

Jääme siis ootama, kas võetakse uuesti ühendust ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar