Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 30. detsember 2010

Meie perest ikka ka ;)

Perest pole ma veel  juttu teinudki.
Samas polegi vist nagu mõtet, sest need, kellele aadressi saatsin, need teavad/tunnevad ;)

Meie pere on neljaliimeline : mina ise, elukaaslane ja 2 tütart ;)

Mina olen loomulikult vana hea Virge, kellel on vanust alla kolmekümne :D:D Hetkel töötan veel Politseis ( nüüd on tal muidugi uus ja uhke nimi, aga ma ei viitsi nii pikalt kirjutada. Ega ma vist tea ka , kuidas seda õigesti kirjutatakse :D:D:D ). Politseis olen olnud alates 2003 aastast. Nüüd tunnen, et ei jõua ja ei taha enam olla - põhjused jätan enda teada ;)

Elukaaslaseks on mul siis Tarmo, kellel on vanust üle kolmekümne :D:D ( ilusam oleks muidugi öelda kihlatu alates aprillist 2010 ). Kihlatu Tarmo!! :D Tema on meil ehitaja alates 2006 a. Ehitas ta Eesti firma alla Soomes ca 4 aastat, alates oktoobrist 2010 teeb karjääri töötuna :D

Peres kasvab meil 2 tütart.

Esimene tütar on Karolin, kes on 6-aastane ja käib lasteaias ( tema on mul esimesest abielust ). Soome kolimise osas muretsengi kõige rohkem just tema pärast, sest alates septembrist peab ta kooli minema. Kardan, et tal võib soome keeles grammatiliselt probleeme tulla kuna soome keeles on ju k, p, t-d teisiti kui eesti keeles. Aga ta on mul tubli õppija - tähed ja numbrid olid juba 1,5-aastaselt selged - ta saab hakkama ;)

Teine tütar on Janeli, kes on 3-aastane ja käib samuti lasteaias ( tema on mul tulevasest teisest abielust :D:D ) . Tema pärast ma Soome kolimise osas ei muretse üldse, sest ta on alles nii noor ja võtab kõik omaks. Tema on meil muidu selline HÄSTI kärsitu tüdruk. Näiteks: Ta paneb kokku 70-osalist puselt ja kui tal on juba 69 juppi  õige koha peale ära pannud ning see viimane jupike oma kohta hästi minna ei taha, siis lendab kogu see pusle kuhugi teise toa nurka :D Ja laisk on ta ka veidike, sest tema sai tähed/numbrid selgeks alles 2,5-aastaselt :D:D On ikka lasikvorst :D

Vot selline lühike tutvustus ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar