Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 28. detsember 2010

Kas julge hundi rind on rasvane?

Minu igapäevaste tegevuste hulka käib  vähemalt 1-2 tundi www.mol.fi lehel istumine ja töökuulutuste lugemine. Otsustasin täna, et teen ühe eriti julge triki.

Väga palju on kuulutusi, kus otsitakse lasteaeda kasvatajaid. Osad neist nõuavad vastavat haridust, aga osad pakuvad tööd ja enda täiendamiseks koolitustel käimist. Täna siis haarasin härjal sarvist ja saatsin oma CV koos tutvustuse sinna pakutavasse töökohta ära. CV on nagu CV ikka. Kuna me kolime Soome ja me oleme seal maal võõrad, siis ma koostasin endast, oma perekonnast, oma varasemast tööst ja  hobidest sellise pikema tutvustuse, eraldi lehe peale muidugi. Tegin selle soome keeles ja ma olen üsna kindel , et seal on päris palju vigu :):)
Ma ei kujutaks ette, et ma peaks Eestis sedasi tööd otsima :D Tõenäoliselt oleks mul häbi.
Soomes sedasi otsida pole nagu üldse piinlik...ei tea, millest see tuleb.

Igatahes saatsin täna sinna oma kirjakesed ära  ja pean nüüd ootama, mis saab :P Iseenesest oleks see lausa ideaalne, sest lapsed saaksid lasteaias olla koos minuga ja seega on neil ka kergem sotsialiseeruda. Kuna tegemist on Espoos asuva lasteaiaga, siis on seal kindlasti ka eestlaste peredest pärit lapsi ja oleks boonuseks küll, kui lasteaias on eestikeelne kasvataja. Samas on mul vene keel kõnekeeles täitsa suus ja samuti ka inglise keel. Ei tea...peame ootama

Muidu olen alates eilsest, 27 detsembrist, enda ja Tarmo CV-sid ning pere tutvustusi saatnud erinevatesse firmadesse. Töökohad olen valinud järgnevad: pakkijad, liinitöölised, laotöölised jne - sellised tavalised ja lihtsad töökohad,  sest esialgu on eelkõige keelt vaja omandada ja ei saa end kohe kuhugi teenindusalasse pakkuda. Hiljem , kui keel suus, vaatame muidugi tööd, mis vastab rohkem meie kvalifikatsioonile ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar