Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 22. august 2021

Sügis hiilib ligi

 

sügisesed pihlakad

Sügis mulle iseenesest meeldib, sest siis peab vaikselt tavarutiini tagasi naasma. Seened meeldivad ja värvilised lehed. Kurelaul ja esimene september. Isegi kooli ootus meeldib. Mis mulle hetkel ei meeldi on see, et kogu aeg ainult sajab! Olgugi, et sügiskuud alles tulevad, on terve augustikuu olnud tunne, et sügis on juba saabunud. Ainult sadu saju otsa! Ja paremaks ei lähe midagi! Ei saa isegi peotelki korralikult kokku korjata, sest katted on märjad. Peale talgusid ootasin sobivat ilma, et telk kokku pakkida, aga kogu aeg ainult sadas ja sadas ja sadas...ühel hommikul oligi telk juba tagurpidi hoopis teises kohas, kuhu me selle paigaldanud olime. Noh, eks seda oligi arvata, sest vihmaga kaasneb ju üldjuhul tuul ja milline tuulehoog ei tahaks siis minu peotelki minema viia :) :)
Õnneks väga hullu midagi ei juhtunud (kõigest paar kõverat posti) ja telki saab järgmisel korral jälle kasutada. Mitu päeva olen katteid kuivatanud, aga kogu aeg tuleb järjekordne sadu ja kastab need uuesti märjaks. Täna lohistasingi katted kuuri ära ja proovin mingi valemiga neid seal kuivaks saada. 
Sügise hõngu on igatahes tugevalt tunda. 

Ma püüan kõik oma tegemised augusti lõpuga valmis saada, sest sügissemestril olen rohkem Tartus, kui Haapsalus ja siis ei ole mul küll enam aega taluga mässata. Siis on juba uued tegemised. 
Krundilt korjangi juba asju kokku, küttepuud on veetud, aiamaa ja kasvuhoonega mässan uuel nädalal. Uus kemps oleks ka vaja üle värvida, aga ei õnnestu kuidagi, sest kogu aeg ainult sajab. Kui sedasi jätkub, siis järgmiseks aastaks on see kemps juba mädanenud :):) 
Enam ei olegi tegutsemiseks väga palju aega jäänud, sest minu esimene loengupäev on 31.augustil ja seega sõidan 30.augustil Tartusse ära. Sellel kooliaastal saadab tüdrukud kooli ja teeb kohustuslikud klõpsud nende isa. Minu jaoks on see kuidagi imelik...Mõtlesin korra, et jätaks äkki kaks esimest loengupäeva vahele, siis saaks tüdrukud ikka ise kooli saata, aga...nii ka ei saa. 
Ma olen nii palju aastaid seda võimalust oodanud, et ülikoolis õigust saaks tudeerida ja ma ei saa ega kavatse loengutest nii kergekäeliselt puududa. Ühesõnaga sel sügisel saadab tüdrukud kooli isa. 

Nagu aru saada, siis ma ootan ise ka seda kooli algust suure innuga. Ilmselt olen sel aastal rohkem elevil, kui eelmisel sügisel ja arvata võib, et tegelikult ootan õiguse loenguid rohkem, kui pedagoogika. Samas ei tähenda see seda, et ma pedagoogikat nüüd kuidagi üle jala võtaksin. Kaugel sellest. Üritan teisel kursusel veidike parem olla, kui esimesel ;) 

Ühesõnaga sügis hiilib ligi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar