Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 25. veebruar 2021

Palju õnne Eesti - 103! :)

Väikese hilinemisega õnnesoovid ka meie Eestile! :)

Hipp-hipp-hurraa!

Eesti sünnipäeval ei ole paslik hädaldada, mis meie riigis kõik paremini võiks olla, vaid olen rõõmus selle üle, mis meil on. Tunneme rõõmu pisiasjadest!

Minu hommiku tegi rõõmsaks see, et korraldasime oma külaseltsiga lipu heiskamise ja kohal oli suisa 28 inimest. Esimese korra kohta väga tubli tulemus. See oli rõõmustav :)

Minu päeva tegi rõõmsaks see, et ma oskasin ja suutsin teha mitte midagi. Ma lihtsalt olin ja see oli rõõmustav :) 

Minu õhtu tegi rõõmsaks see, et Haapsalus linnusehoovis oli korraldatud äge valgusetendus:








HEAD VABARIIGI AASTAPÄEVA :)

Kuulasin minagi presidendi kõnet ja mulle meeldis eelkõige selle lõpuosa. 

Ma soovi täpselt sama asja: ausat, hoolivat, enesekindlat ja korruptsioonivabat Eestit! 

Olles nüüd ise täitsa lähedalt näinud seda, kuidas on võimalik väga kõrgel tasemel skeemitada, siis seda enam sooviks, et aus Eesti oleks võimalik.
Tundub naiivne soov, aga kui me ise selle muutumise nimel midagi ei tee, siis see ka ei muutu.

Sel nädalal on mul koolipäevad ja tunnid on õhtuni välja, aga kui koolinädal läbi saab, siis kirjutan ma sellest, kuidas ma täiesti juhuslikult peale Vabariigi aastapäeva valgusetendust õlg õla kõrval koos Esimese juhatuse liikmega mööda tänavat kõndisin! :) 

Kuidas mul temaga mõned laused õnnestus vahetada ja kuidas ma hiljem kodus pidulaua taga "juristilt"  45-minutilise kõne sain, mille esimene osa koosnes sõimust ja ähvardustet. Kuulasime koos pidulistega seda juttu ja ainult imestasime. 

Nendest seikkadest siis uue nädala alguses ;)

Liigume Eesti 104 suunas! Ahhoi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar