Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 12. jaanuar 2021

Talv on saabunud!


Täna oli nii imeline talvepäev! Meil sadas ka lõpuks ometi lai lumi maha!
Kui lapsed olid kooli ära läinud, siis mina lippasin õue lumega möllama. Nendel aastatel, kui lund on olnud, siis oleme alati lastele ikka liumäe, koopad ja istumised ehitanud. Kuna lumi pakkis, siis tuli seda aega otstarbekalt ka ära kasutada ja nii saigi sisuliselt hommikust õhtuni õues oldud. Hommikul 8 ajal läksin ja õhtul 20 ajal tulin tuppa. Vahepeal käisime õega oma igapäevasel jalutusringil. Tänane päev oligi 12 tundi lund ja värsket õhku! Õhtu saabudes tuli tööjõudu ka juurde ja nii me seal siis askeldasime. Hea, et värskeõhu mürgitust ei saanud :) 

Mõnus, mõnus, mõnus :)

Kui Johanna koolist tuli, siis ma olin sel ajal ka õues. Nähes, mida ehitatud oli, siis ta kohe tuli kallistades ja ütles, et ma olen nii äge ema! :) Milline ema siis sellist lauset kuulda ei tahaks, eksole ;) Laps oli kohe siiralt, siiralt rõõmus. Ta ootas ju nii kaua seda lumist aega. Paar päeva tagasi oli meil siin lund enam-vähem mõned millimeetrid, aga käisime ikkagi mäe peal „kelgutamas“. Eks see kelgutamine oli tegelikult huumor, aga see eest sai natuke jääd lõhkuda ja sellest tollel õhtu täitsa piisas ;) 

Kelgutatud sai põhimõtteliselt tahtejõuga :)
                                          
Kui tol päeval kelgutada ei saanud, siis nüüd on selleks lund piisavalt ja lapsed saavad oma talverõõme täiel rinnal nautida. Ülehomme tuleb juba korralik miinus ka ja seega jääb see lumi sel aastal natuke pikemaks maha, kui ainult paariks päevaks.

Tegelikult peaksin ma terve see nädal oma semestri viimaseks eksamiks õppima, mis reedel toimub, AGA... Kaks päeva on juba nädalast kulunud - õppida ei ole jõudnud! Õppeaine ei ole ka kõige lihtsamate killast (arengupsühholoogia), aga usun, et teen ikka ära. Mis tulemusega, selles on küsimus ;) Kui ma juba selle tunnetuspsühholoogia tehtud sain, siis see psühholoogia on oluliselt lihtsam. Ühesõnaga homme ja ülehomme proovin end õppimislainele saada. Samas, kui homme ka veel ilm kraadide poolest seal nulliringis on ja lumelinna saaks ehitada, siis ma kipun arvama, et ma selle lume ikka valin. 
Raske see elu mul… :)

Aga ma pean ikkagi uhkustama:

Hommikul, pimedas, sai juba alustatud ;)

Meie iga-aastane abimees. Aitähhhhh! :)

Õhtu on saabunud ;)

Lasterõõm :)

Oeh...:):):)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar