Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 31. detsember 2020

Head aega vana aasta!


Ahoi, ahoi, ahoi!
Võime selle 2020 aasta vaikselt lukku panna. 
Sel aastal midagi suurt enam (ilmselt) ei toimu ja võime hakata mõtlema, mida toob aasta 2021 

2020 aastal juhtus hästi palju positiivseid asju. 
Negatiivset nagu ei mäletagi…
Ainukene kurb hetk oli see, kui avastasime, et meie kilpkonn on surnud. See tegi kurvaks küll. Korraldasime Sossule kaunid matused ja elu läks edasi. 
Ei teagi, miks nii juhtus. 
Äkki talle ei meeldinud meie soe kodu ja kuna ta talveund magada ei saanud, siis äkki suri väsimusse :) See oli nüüd törts musta huumorit, aga mis siin ikka pikalt kurvastada. Kui nii läks, siis läks. 

kirjad ja kujud kaasa

Sossu puhkepaik

Muud negatiivset nagu ei meenu…
Äkki midagi siiski oli, aga see ei ole olnud midagi sellist, mis ajju ketrama on jäänud. Järelikult ei olnud siis midagi hullu :)

Nagu ma kirjutasin, siis oli selles aastas hästi palju positiivseid asju. Neid ei hakka ma uuesti ümber kirjutama, sest ilmselt olen ma kõigest sellest blogis juba kirjutanud. 
Ma ei tea – kuidagi äge aasta oli!

Uus aasta tuleb ka kindlasti põnev! 
Suvel saab läbi esimene kursus ülikoolis; enne jaanipäeva loodan kindlasti valmis saada oma kilesauna ja laste puuonni; äkki õnnestub ära valada suvila põrand (ilmselt siiski mitte, sest kõik säästud läksid selle seina taastamiseks ja sellest on siiamaani hing kinni! :) :) ); hetkel on poolik see korteriühistu teema ja see on minu jaoks nii põnevaks läinud, et ma vist toitungi sellest põnevusest. 
Kuna mul oli sisuliselt kolm aastat juhe seinast väljas ja kogusin powerit, siis mul on viitsimist, tahtmist ja jaksu selle teemaga jännata. Nüüdseks on kulunud juba 120 tundi :) 
Viimane sissekanne seoses selle korteriühistu teemaga lõppes nii, et saatsin küsimused haldusfirma nõukogu liikmetele ja ühe liikme poolt olengi vastuse saanud. Teatud küsimustele olid antud sellised vastused, et tekkis küsimus, kas vastaja on humorist. Ma nagu ei suutnudki kohati neid vastuseid uskuda, aga nii need anti. Saatsin uue kirja, kus soovisin siiski vastuseid väga olulistele küsimustele, mis puudutab lepingute allkirjastamist. Need on vastused, mille puhul nad ei saa kõrvale põigelda, sest valla osalusega firmas ei saa eksisteerida salapärast mister X, kes käib ja allkirjastab lepinguid. Allkirjastajal peab olema ikka nimi ka. Me ei ela kusagil arengumaal, kus seinale kolm korda X kirjutatakse!

Sellest teemast saate siis järge lugeda uue aasta esimestel päevadel. Võttes arvesse kuidas Esimene juhatuse liige praegu käitub (ei vasta küsimustele, mis on seotud korteriühistu juhtimisega/lepingutega/arusaamatustega; ei lepi minuga aega kokku, mil võiksin järgmise korteriühistu dokumentidega tutvuma minna jne.), siis ma julgen eeldada, et ma saan neid korteriühistu vol-lugusid veel pikalt ja tihedalt kirjutada.

Ma olen saanud üsna palju tagasisidet selle kohta,  kuidas järgmist KÜ sissekannet oodatakse, sest tegemist oleks nagu põnevusromaaniga!
Ootajad! Ma julgen teile lubada, et see järgmine sissekanne saab samuti põnev olema. 

Enne järgmist osa saadame aga vana aasta ära!

Puksisin oma härra koos meie viie pudinaga väiksele lõunauinakule, et me kõik südaööni ikka vastu peaksime. Kuna mina olen kosmosest ja laen oma energia sealt, siis ei pea ma magamisele oma aega raiskama. 
Kirjutan parem lühikese aastalõpu sissekande ;) Põhimõtteliselt sai see valmis, sest mul ei olegi enam muud lisada :):):):)

Sõbrad! Kärtsu, mürtsu ja julget pealehakkamist!

Head vana aasta lõppu!

1 kommentaar:

  1. Hei.

    Olen eile-tna ninud palju aasta kokkuvõtteid nii blogides kui ka instagramis ja kuidagi nii kurb on olnud lugeda vaid negatiivseid noote.
    Ja nüüd see sinupostitus, oh kui hea oli lugeda neid lauseid:
    2020 aastal juhtus hästi palju positiivseid asju.
    Negatiivset nagu ei mäletagi…

    (Ma tean küll, et maailmas on covid, aga) lihtsalt imeline aasta oli!

    Imeilusat uut aastat ja et jauks ka kirjutamissoolikat! :)

    VastaKustuta