Lehevaatamisi kokku

reede, 9. oktoober 2020

Raha on alati hea saada!

Eriti, kui see kuulub tegelikult sulle endale!

Sain tagasi Richard Marxi piletite raha - 156 eurtsi nagu maast leitud! 

Kontsert on juba kaks korda edasi lükatud ja kui nüüd tuli teade, et see on taas uuele ajale tõstetud, siis tegin otsuse, et küsin parem raha tagasi. Mine tea mitme aasta pärast see kontsert lõpuks toimub ja lisaks on mul Richardi huvi üle läinud. 

Olen koroona tõttu nagunii kõik spordivõistluste osavõtutasud korstnasse pidanud kirjutama, nüüd oli siis võimalus midagigi tagasi saada.
Ajee! Väike palgapäev või nii :):):):) Veerand kohaga miinimumpalgaga tööline siis ju :):))

Ainuke piletiraha, mis on veel õhku jäänud, on Celine Dion, aga tema puhul valin ma iga kell kontserdi, kui need 500 eurtsi. Tema on juba varajasest noorusest minu lemmik laulja olnud ja las ma lähen käin seal kontsertil siis ära. Kontsert on lükatud 16.juunile. Saab näha, kas see ka toimub või mitte. Tahaks väga loota, et toimub, siis ju üks punktike minu VUPSE nimekirjast tehtud. Ma ei olegi jõudnud selle kommenteeritud nimekirjaga üldse tegeleda. See tuleb ju nii megagigahüppersupper pikk, et selle kirjutamine võtaks vist terve päeva. Kuna ma olen aeglane kirjutaja, siis isegi kaks! :)
On koolinädal ja siis pole väga aega millegi muuga tegeleda. Tahan ju ometi oivik olla ja oma koolitööd maksimaalselt hästi ära teha/sooritada. Kui eile peale kooli tööasju veel tegema hakkasin, siis see õhtune asjatamine pigistas aju ikka täiesti tühjaks. Täna olin targem ja võtsin arvuti kooli kaasa. Olenevalt tunnist ja tunni teemast sain vahelduva eduga ka nn palgatööd teha. 
Hakkan omale vaikselt süsteemi paikka saama. Kui eelmisel koolinädalal hoidsin põhimõtteliselt kätega pead kinni, sest ma ei saanud aru, kuhu ma sattunud olen, siis tänane päev näitas, et sellise süsteemiga toimivad asjad väga hästi. Kusjuures ma jõudsin tunni ajal ka kõik konspektid valmis teha, mida ma oleks pidanud muidu peale kooli kodus tegema. 
Edaspidi võtangi arvuti kooli kaasa! Põhimõtteliselt 2 in 1 (kool ja töö) Tegelikult isegi 3 in 1!(kool ja töö ja kodune töö)
See näitab seda, et ma olen täitsa arenguvõimeline! 
Kolmapäeval käisin oma matemaatika tundides ära ja võtsin need materjalid ka Tartusse kaasa, lootuses, et äkki jõuan sellega ka tegeleda. No ega ikka jõua küll! Kott seisab nurgas ja pühapäeval võtan selle sama targalt jälle koju tagasi :) Ei tasu ikka üle oma varju hüpata ;)

Noh, reede õhtu on käes ja mis sa, hing, ikka muud teed, kui lähed poed põhku. Homme on "kurnav" kunstitund tulemas - värviline paber, käärid ja liimipulk ootavad  :):):)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar