Lehevaatamisi kokku

reede, 16. oktoober 2020

Medal mulle! Allar Jõks saab oma medali homme!

 

Et siis sellised mälumängurid - ohohohohooo :)

Uuemõisa uus mälumänguturniir on alanud!

Kevadel jäi eelmine turniir koroona tõttu pooleli ja täna jagati siis selle pooliku hooaja koondarvestuse medaleid. Meie tiim sai udupeene kolmanda koha! Hahaahhahha :):):) Selles mõttes võime me selle medali üle tegelikult täitsa uhked olla, sest kui me oma tiimiga mälumängu "karjääri" alustasime, siis rabelesime viimastel kohtadel. Ütleme nii, et kerge hüpe on toimunud ja oleme vaikselt keskele liikunud. Mõnel väga heal õhtul isegi võidame (nagu juhtus eelmisel hooajal!). Jama on nüüd see, et kahel järgmisel mälumänguõhtul olen mina Tartus koolis ja ei saagi osaleda. Nutan patja - pole hullu ;)

Ühesõnaga mina sain täna selle aasta ainukese medali!! :):):):) Ikkagi sporditüdruk ju :)

Allar Jõks saab ka medali.
Seda selle eest, et ta on enam-vähem esimene positsiooniga inimene, kes julgeb välja öelda, et koroonapiirangud on nö ülepingutatud. Tegelikult pidingi täna sellest kirjutama, aga kuna ma jõudsin oma mälumängust nii hilja tagasi ja ei viitsi eriti kirjutada (aeg saab ka juba otsa!), siis teen seda homme.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar