Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 8. oktoober 2020

Kohusetunne!

Olin, mina, juba voodisse roninud, kui meenus, et üks kohustus on ju täitmata!

Ronin, mina, voodist välja, löön arvutikaane lahti ja hakkasin mõtlema.

Ja mis juhtus? Mitte ühtegi mõtet ei tulnud! :):):) Vot säärane põnev stoori!

On koolinädal ja mõtete jaoks ei ole enam mahtu jäänud. Olgugi, et ma olen ju heade mõtete linnas...

Tänane päev läks üldse kiirelt. Koolist koju jõudes hakkasin sisuliselt kohe tööasju tegema ja nii see aeg läks. Kui asjad valmis sain, oli kell juba 22! Käisin sipsti pesus ja ronisin voodisse. Isegi süüa ei viitsinud! Lootsin õhtul veidikenegi raamatut lugeda, aga mis sa siin ikka loed, kui pooled kohustused veel tegemata!

Täna tegime koolis mikroskoobiga tööd. Panen veidi pilte ja sellest peaks piisama küll, sest sissekanne on ju iseenesest olemas! :):):):):):)

Äädikakärbes

marli

õun

sibul

sammal

Ja veel kord äädikakärbes

Issver-sussver, üks tund jääb uneajast nüüd ju puudu! 
Ma olen see korralik, kes igal ööl ikkagi 8 tundi üritab magada ;)

Vutt-vutt voodisse tagasi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar