Lehevaatamisi kokku

reede, 20. detsember 2019

Jõulunokitsemist - piparkoogitamine

Piparkoogitamise tegime juba eelmisel nädalal ära.
Kui tavaliselt olen mina see, kes alustatu lõpule viib, siis sel aastal läks teisiti - kolm taigent, igale lapsele üks ja nad suutsidki enam-vähem kõik ka ära teha. Mulle jäi ainult plaadi jagu nokitsemist. See on sama hea, mis mitte midagi, sest  varasematel aastatel on ikka nii olnud, et tunnike piparkoogitatakse ja minnakse seejärel omi asju ajama, noja mina olen siis see, kes järgmised 3-4-5 tundi nende ajsadega edasi mässab.

Piparkoogitavad

Võtab asja tõsiselt

Glasuuritavad

Johanna kunstiteosed

Janeli kunstiteosed

Karolini kunstiteosed

Virge kunstiteosed

3D piparkook

Sel korral pääsesin niisiis lihtsamalt. Ma tegelesingi jõulukaarditamisega, kui tüdrukud piparkoogitasid.

Minu kaardimeisterdamisenurgake

Toodang läks juba postiga teele :)

Janeli meisterdas sel aastal piparkoogi maja ka. Tegi paberile joonised, lõikas taignast  seinad välja, pani sulatatud suhkruga kokku, kaunistas ära ja oligi valmis ;)

Suhkur sulama

Sulanud suhkru pintseldamine

Majakese glasuuritamine


Suts ja valmis

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar