Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 21. november 2019

Ma lähen kontserdile!


Celine Dioni kontserdile!
CELINE DIONI kontserdile! :):)





Ajahammas pureb meid kõiki ;)



Ma olen juba aastaid tema kontserdile tahtnud minna! Minu jaoks ongi tema ainuke artist, kelle kontserdist ma tõsiselt mõelnud olen. Lausa unistanud. Mis ajal Celine tuli ja jäi? Ma täpset aastat ei oskagi öelda, aga suure tõenäosusega pani suurema laksu 1997 aasta „Titanic“, sest seda filmi sai mitu kuud järjest vaadatud. Laulu kuulamine käis ju ka sinna juurde ;)
See Celine Dioni kontsert oli/on isegi mul unistuste-soovide-plaanide listis kirjas. Riputasin sellise listi omale aasta alguses suisa seinale, siis hea näha, mis tehtud saab ja mis mitte:

To Do list või nii :) :)

Need soovid/plaanid/eesmärgid/unistused on üldjuhul teostatavad. Ok, mõned on võibolla tegelikult üle võlli ka ja ilmselt ei täitu kunagi, aga noh – unistama ja soovima peab ;) Niisama päevast päeva sihitult tiksuda on kuidagi...igav.

Kuna Celine Dion oli väga pikalt oma Las Vegase projektiga seotud, siis arvasin, et mul ei tekigi kunagi võimalust teda elusast peast näha. Aastaid ei lugenud ma tema kohta kusagilt mingeid uudiseid. Nüüd, suvel, kui mul eriti jõhker tema laulude hooaeg peal oli, hakkasin netist tema kohta uudseid otsima ja avastasin, et ta ei olegi enam Las Vegases!

Surfasin ta kodulehel ja avastasin, et tal on hetkel maailmatuur käsil. Sel hetkel oli listis ainult Kanada ja USA kontserdid. Ma olin sellest uudisest nii vaimustuses, et valmistusin põhimõtteliselt juba Kanadasse minema.
Kõneleb lendamishirmuga inimene! :) Hahahahaaaa.
Aga ilma naljata – kuna ma nii väga olen tahtnud tema kontserdile minna, siis ma olin selleks valmis. Sellest polnud ka mul sooja ega külma, kui palju see kontsert kokkuvõttes maksma oleks läinud. Raha tuleb – raha läheb. Kui kellelgi on ikka mingi nii suur unistus, mida tahta, siis tuleb seda teha ja kogu lugu ;)
Kontsertipiletid maksid iseenesest 300 dollarit. Hakkasin juba lennupileteid otsima, kui sõber, kes oli siis ikka kahe jalaga maa peal (mida minu kohta sel hetkel öelda ei saanud), palus mul ikka natuke oodata ja kannatada - kuna tegemist on maailmatuuriga, siis äkki tuleb ikka Euroopasse ka!
Andsin alla ja jäin ootama.
Septembris-oktoobris oli kogu aeg nii kiire ja need kontserdid läksid isegi meelest. Ajusoppi oli meelde jäänud, et vähemalt märtsikuuni on ta Põhja-Ameerikas ja seega leidsin, et kiiret pole.
Novembri alguses võtsin tema kodulehe uuesti ette ja ma vist täitsa karjusin, kui nägin et ta tulebki Euroopasse!
Poolasse!
Issand, see on ju siinsamas!
Kerisin neid kontserdipaikasid edasi – Belgia, Horvaatia, Ungari! Appi, kui vägev!
Kerin edasi, Rootsi, Soome!
Issver, ta tuleb Soome!!!!!
Soome!!!
See teadmine, et ta tuleb nii lähedale ja et mul ongi tegelikult reaalne võimalus tema kontserdile minna, tõi mulle lausa pisara silma. Mitte silmad ei läinud lihtsalt märjaks, vaid pisarad reaalselt voolasid. Ma olen TÕESTI seda alati tahtnud. Oeh...:):):)
Kui nägin, et ta Soome tuleb, siis proovisin kohe, samal hetkel, 24.augusti kontserdile pileteid osta. Ei saanud – välja müüdud!!!
Alguses oligi plaanitud ainult üks kontsert, aga kuna see müüdi sisuliselt kohe välja, siis otsustati teine päev veel lisada. Minu õnn! :)
25.augusti päevale ei olnud ka enam väga suurt valikuvõimalust, aga E sektorisse mõned kohad siiski olid ja need saigi võetud. Ühe pileti eest pidi 250 eurot välja käima. Üksi ju sellisele üritusele minema ei hakka ja seega sai jõuluvana kingikotti kaks piletit :):)

Pidin jõulude ajal nende piletitega uhkustama hakkama, aga näe – mu närv ei pidanud ikka vastu :)

Oi, ma olen rõõmus! Täpselt nii vähe ongi õnneks vaja :)

Olgugi, et ma olen oma olemuselt selline energiapomm ja hull, siis muusikastiilist olen ma alati sellist melanhoolset/aeglast/uimast/romantilist muusikat kuulanud/armastanud ja Celine Dion on minu jaoks selles kategoorias loomulikult number üks.
Ma täitsa imestan, et miks mu ühegi tütre nimi Celine või Dion pole :):):):)

Peale seda, kui mul piletid juba taskus olid, vaatasin poole ööni (õigem oleks öelda hommikuni) igasuguseid Celine viedosi – neid kuidas ta kaksikud sai ja samal ajal uueks Vegase showks valmistus, Renee matuseid - ühesõnaga kõike. Hommikuks oli ulgumisest juba soolatriibud põskedele kuivanud. Iga teine video oli kurb. Aga noh – sai jälle tühjaks ulutud, polegi ammu ulgunud, aga aegajalt on vaja seda ju teha :) ;)

Praegu ongi viimane aeg tema kontserdil ära käia, sest ega ajahammas tedagi säästa. Kaua ta ikka sedasi esineda jõuab. Tahaks väga loota, et ta ikka oma vanu hitte esitab ja lisaks tuleb mõni minu praeguse aja lemmik: „Just Walk Away“, „Surrender“, „Love Doesn´t Ask Why“,„Where Does My Heart Beat Now“, „Come to me“

Ühesõnaga - ma lähen augustis CELINE DION-i kontserdile!

Unistage julgelt! :)


2 kommentaari:

  1. Mina lähen ka sinna! ☺
    Küll esimesele kontserdile. Ma kahtlustasin kohe, et piltid saavad ruttu otsa ja olime kohe müügihetkel valmis ostma.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jeeeeee!! :):)
      Loodetavasti tuleb lahe kontsert! :)

      Kustuta