Lehevaatamisi kokku

reede, 1. veebruar 2019

Kui sa ei tea kedagi, kes ei tea kedagi...

...kes oleks kraabitava lotoga üle 1 või 2 või  euro võitnud, siis siin ta nüüd on! :)

100 €!! :)

Eile käisin rahahunnikut koju toomas :D

Ma olen selline pühapäeva lototaja, kui meeles on, siis ostan. Kord kuus või veel harvemini. Ja kui ostan, siis unustan üldjuhul ka kontrollida. Alles hiljuti jäin Bingos oma 4 eurist ilma, sest läksin võidule liiga hilja järgi.

Kolmapäeval oli niisiis see päev, kui kukrurauad taas lotole avanesid ja seda ka suuresti seetõttu, et sõbral oli sünnipäev - võtsingi talle ühe Bingo ja Vikingi. Kui võidab, siis saan ju raha nagunii mina endale, sest minu ID-kaardiga ostetud! Muhahahahhah :D
Ok, ok - saab selle siiski omale (juhul, kui midagi tulema peaks!)

Kui Bingo ja Vikingi ära olin ostnud, siis hakkasid lapsed ajama, et võtame kraabitavat ka. 
Ok, tegin sellel säästuaastal südame kõvaks ja ostsin igaleühele eurose kraabitava. 
Koju jõudes valis igaüks omale pileti välja ja mulle jäi see neljas ülejääk.

Tüdrukud ei võitnud midagi.
Kraapisin oma pileti ära ja ei suutnud oma silmi uskuda. Kas tõesti 100 eurot!?
Janeli jooksis ka kohe juurde ja vaatsime uuesti. Oligi!
Ja siis vaatasime veel kord!Sott, mis sott!! :)

Kui piletit raha vastu välja käisin vahetamas, siis teenindaja vaatas piletit ikka päris jupp aega. Kontrollis ka mitu korda üle. Kuna kontroll muutus juba liiga pikaks, siis pidin omalt poolt kommenteerima: "Läks ju hästi!" Teenindaja hakkas naerma ja kinnitas: "Läks jah""

Raha jagasin lahkelt laiali, andes esialgu igale lapsele 10 eurot, aga siis mõtlesin, et kergelt tulnud, võib kergelt minna ka ja andsin igaühele hoopis 20 euri. Rahaõnn oli seega kõigi õuel :)


Nüüd sa vähemalt tead kedagi, kes on kraabitavaga 100 eurot võitnud :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar