Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 12. aprill 2018

Pildigalerii - Peterburi

Eelmisel nädalal sai Peterburis käidud, aga pole jõudnud pilte üles panna, sest hetkel on nii kiire, nii kiire, nii kiire. Täpselt nädala pärast peame oma vana korteri vabastama, et uued omanikud sisse saaksid kolida. Korter müüdud nigu nipsti - ei pidanud isegi kuulutust kuhugi panema ;)

Meie uus eluase ei ole veel täielikult valmis ja seega on ülesanded hetkel sedasi jaotatud, et härra kõpitseb korteris ja mina olen abitööline, kes oma karpide-kastidega päeva jooksul vähemalt  870656434324 trepiastet astub! Vähemalt! Ütlen päris ausalt, et see kolimine on üks kohutav tegevus. Kui härra teeb peale tööpäeva ettepaneku jooksma minna, siis arvata võib, et ma ei arva sellest suurt midagi :D
Praegu ei viitsi ma end millegi pärast üldse trenni mõttes liigutada. Sel aastal jätan ilmselt kõik võistlused vahele - ei orienteerumist, ei ekstreemjookse, ei triatlone, ei Marimetsakappi - mitte midagi.
Noh, välja arvatud meie kohalik Jüriööjooks ja 100 km Võhandu paadimaraton.
Võhandu maratonil hakkab nalja saama, sest ei mina ega härra ole isegi mitte kanuuga sõitnud, veel vähem mingit trenni teinud. Kursavend ütles, et tal on paat üle ja pakkus seda mulle. Ma ei saanud ju nii huvitavast pakkumisest loobuda ka :D :)

Ühesõnaga Peterburi...

Väga ilus, väga võimas, väga romantiline, väga, väga, väga linn. Mulle tohutult meeldis ja kindlasti kavatsen sinna veel tagasi minna.

Galerii:

Iisaku katedraal

Kaasani katedraal










Jää ei pea minema, et päike võtaks :)



Ka turist :)


Erimitaaź



Lagi








Põrand


Lagi


Põrand

Põrand

Põrand

Tsaari tool

Põrand

Põrand



Mosaiik põrand


Äratuskell :)

Põrand


Põrand



Rembrandt



Maal minu lapsepõlvekodus :)








Põrand


Põrand

Põrand

Amor

Kullast tuba



Sutsuke kulda



Suurem osa pilte on tehtud Ermitaaźis. Väga võimas, luksuslik ja huvitav koht.
Vaatamist on seal nii palju, et ühe päevaga seda kindlasti läbi ei jõua käia. Ei tea, kas piisaks kaheski! Meil jäi küll igatahes väga suur osa vaatamata. Ongi veel üks põhjust, miks taas sinna minna ;)

Nagu piltidelt näha, siis võlusid mind väga põrnadad. Selliseid põrandaid annab ikka teha.
Ja lagesi...
Ja kõike muud.
Ei kujutagi ette, kui palju sinna raha kulunud on. 200 Eesti aasta riigieelarvet? 500? 1000? Ühesõnaga väga vau!

NB!Samal ajal, kui meie Ermitaaźis käisime, toimusid palee väljakul ettevalmistuseks 9.mai pidupäevaks

Eeeem, 9.mai on veel mägede taga, aga juba käib hommikust õhtuni selline andmine :)

Käisime ka Kaasani katedraalis ja seal oli samasugune vau! Kui palju on sinna panustatud ja kui võimsad need seest on. Tegin ka mõned pildid, aga see ei anna ikka sellist efekti, kui ise suu ammuli vaadata.





Eestilased pidavat kõige usuleigem rahvas olema. Mina ei ole samuti usklik, aga kirikutes meeldib mulle ikkagi käia. Ei teagi miks, lihtsalt niisama. Ega ma sinna väga tihti satu, aga kui satungi, siis tunnen end seal meeldivalt.

Kui seal Kaasani katedraalis olime, siis tahtsin tegelikult küünla põlema panna - Signele, Andresele, Kemerovos hukkunud lastele...
Jäi panemata, sest kartsin, et teen mingi vale liigutuse. Võlts ei oleks see olnud, sest see oleks tulnud sügavalt südamest. Tõesti on kahju, et inimesed sedasi lahkunud on...
Oleks võinud ikka panna!

Kemerovo laste mälestuseks oli Aleksandri samba juurde lilli ja mänguasju toodud.
Seda vaadates, tulid pisarad reaalselt silma.
Kui julm võib olla maailma ja kui õhuke on tegelikult jää, millel kõnnime. Hommikul läheb pere lastega lõbusalt aega veetma, õhtuks ei tule neist kedagi enam tagasi... Jõhker!



Läks natuke halaks kätte, aga eks see elu ongi vahel selline.

Homme uus päev, saab taas mööda treppe joosta :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar