Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 24. detsember 2017

vaheaeg, piparkoogid, Püssi, Rakvere kuusk, meie kuusk....

Uh, mida kõike veel!!

Alustame lõpust.
Sai metsas käidud, oma jõulupuuke koju ära toodud ja ehted külge riputatud.
Nüüd jääb vaid kinke oodata :P :)


Ilm oli fantastiline - sadas paduvihma!
Hommiku poole oli ilmselt ilusam ilm, aga kuna eilne õhtu viis meid Ida-Virusse Püssi, siis pidime metsa selle ilmaga minema, mida ilmataat meile koju jõudes pakkus. 
Oli niisiis kena vihmasadu:

Ilus talveilm

Kuusejahile

Mina oleks soovinud koju tuua tõelise rääbaka, et ilusaid kuusekesi säästa, aga kõik võitlesid mulle vastu.

Minu leitud kuuseke

Veel üks minu iludustest

Sellel aastal jäid teised siiski peale ja leiti täitsa OK kuuseke.
Järgmisel aastal ei jäta ma jonni ja siis jääb minu tahe peale. Kole kuusk võib ju ka ilusaks saada ;)



Kuuse kaunistamisega tegelesid Johanna ja Janeli.  
Enne seda, kui üldse ehtimisega pihta hakkasime, lasime kuusel trepikojas natuke seista, et üleliigne vihmavesi maha tilguks. Seda aega kasutasime kontoris kuuseehete meisterdamiseks ära:

Kõik nokitsevad

Ise tehtud, hästi tehtud ;)

Piparkoogid said ka nende päevade jooksul siiski küpsetatud. Mina ei teinud sel aastal üldse käsi jahuseks-glasuuriseks, sest mul ei olnud lihtsalt aega. Ettevalmistuse (vajalikud asjad laua peale valmis) tegin ära ja see oli ka kõik. Lapsed nokitsesid ise. 
Piparkoogid natuke tumedad on, aga kõlbavad küll. 
Esimest korda vist nende aastate jooksul, kus ise käppa külge ei löönud.

Võib ka nii :)

Nagu alguses mainisin, siis käisime eile Ida-Virumaal Püssis. Ühel vanal heal sõbral oli sünnipäev ja mis saab ikka paremat olla, kui ukse taga kobistav teine vana hea sõber! 
Polnud teist juba miljon aastat näinud ja nii sai tehtud otsus, et tuleb see retk ette võtta. Punkt!

Ise arvasin, et sõidame kuhugi pommiauku, aga minu üllatuseks oli kõik palju kenam ja hoolitsetum, kui eeldanud olin. Kunagi-millalgi oli uudis, kus elanikkond on sealt laiali jooksnud ja võid korteri põhimõtteliselt niisama saada. Eeldasin, et ju siis on aeg seal üldse seisma jäänud. Ei olnud! Kõik oli vägagi OK. 
Kui sõber mulle nüüd külla tuleb, siis võib tema ilmselt mõelda, et kuhu pommiauku ta sõidab :D

Kui täna tagasi hakkasime liikuma, siis sõitsime Rakverest läbi ja tegime kohustusliku kuusepildi ära:



Lastel algas niisiis vaheaeg. Minul ka!

Tunnistused olid taas vinksis-vonksis:

Kõik head lapsed ootavad nüüd homset jõuluvana! Und!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar