Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 17. oktoober 2017

Haapsalu volikogu liige!

Pakkuda oli 25 kohta. Valijad leidsid, et mina olen täieõiguslikult ühe koha vääriline!

Tegin taaskord kuldse keskmise tulemuse!
Kui pakkuda oli 25 kohta, siis mina sain sisse 13-ndana ehk nii keskmisena, kui üldse olla saab.

Oma valimisliidus tegin 5-nda tulemuse, mis oli ilmselgelt kõigile suureks üllatuseks.
Põhimõtteliselt olen ma ju täiesti suvaline tüdruk kusagilt puu tagant, kes tuli vankriga kohale :):)

Koht Haapsalu volikogus läks mulle maksma umbes-täpselt 240 eurot.
Kulud jagunesid: fotograaf 75 €, visiitkaardid 57 €, flaierid 48 €, valimisliidu leht 30 € ja kohalikus lehes kandidaatide reklaam 30 €.
Tänaval nänni jagamise vooluga ma kaasa ei läinud ega lähe ka tulevikus, sest minu jaoks on see esiteks alandav ja teiseks veits nagu jabur. Ma  ju ei anna nagunii oma häält selle eest, kui keegi mulle paki võid annab või lapsele õhupalli kingib. Pildis peab muidugi olema ja seepärast seda tsirkust vaja ongi ;)

Mina käisin rattaga sõitmas ja panin postkastidesse väiksed falierid (koos visiitkaardiga) sellest, kes ma olen, mis ma teen ja mida soovin. Seda eelkõige sellepärast, et vanemad inimesed ei kasuta netti (FB-d) ja osadel ei käi lehed.  Keda nägema juhtusin, sellega vestlesin näost näkku. Tuttavatele-sõpradele tuletasin valimiste ajal meelde, et kui neil oma kandidaati pole, siis võtan ise rõõmuga ta hääle vastu.
Ühesõnaga väike tutvustus, kerge meeldetuletus ja that´s it ;)

Nüüd olen ma ühe jalaga põhimõtteliselt poliitikas :)
Mida see endaga kaasa toob, seda ma öelda ei oska. Kindel on see, et niisama istujat ja kaasanoogutajat minust ei saa. Ma pole kunagi selline olnud ja ei kavatse selliseks ka saada. Kui mul on oma ettepanek või arvamus, siis julgen selle ka välja öelda.
Ma olen küll suhteliselt järsk ja otsekohene inimene, aga samas õiglane ja põhimõttekindel.

Kes arvavad, et ma nüüd hullult pappi teenima hakkan, siis toon need inimesed ka maa peale tagasi - ei hakka.
Volikogu lihtliige saab 112 eurot ja sellest pool kavatsen ma ka meie kohalikule elule annetada (lasteaeda mänguasjade ostmiseks, külaelu edendamiseks vms).
Mitte, et ma ilgelt rikas olen, et võin raha siia-sinna visata, aga asi on põhimõttes.
Ma olen alati nii mõelnud, et kui ma kunagi kuhugi jõudma peaks, kus ma nn niisama raha saan, siis annan osa rahast sellele samale ühiskonnale tagasi, kes mu sinna aitas. Tean, et enamik hääled tulid minu enda külast, seega tuleb see raha ka minu enda külla tagasi.

Valimiste õhtu oli ise vägev.
Sain ka valimispeo melust osa võtta ja hääli oodata - noh nii nagu varem telekast näinud olen.
Haapsalu hääled olid väga pikka aega kusagil kadunud, aga lõpuks need siiski saabusid.
Punasega (ees) 25 nime, kes Haapsalus sisse said. Mustaga (taga) 12 nime, kes meie liidust sai:

Nimed ja numbrid:

Natuke nosimist

Natuke suupisteid

Suur kummardus ja tänusõnad neile, kes oma hääle mulle andsid. 
Ma olen raudpolt kindel, et need hääled juba raisku ei lähe ja minus nad pettuma ei pea ;)

2 kommentaari: