Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 14. august 2017

Kõrvemaa ja Haapsalu triatlon

Olen sellel aastal oma triatlonitega ühele poole jõudnud.

15.juulil toimus Kõrvemaa triatlon ja 23.juulil Haapsalu.
Teen kummaski triatlonist väikse ülevaate ka. Kõik tahavad ju hirmsasti teada!! Iccc :D

Kõrvemaa triatlon oli selle poolest huvitav, et teist vahetust tuli sõita maastiku, mitte maanteerattaga.
Distantside pikkused olid järgnevad: ujumist 350 m, ratast 22 km ja jooksu 4 km.

Üldkokkuvõttes oli lõpetajaid 349, mina neist 170. kohal (taas kuldne keskmine).
Minu vanusegrupi naisi oli  44 ja sain seal 7. koha (tublisti üle keskmise).

Ajaliselt läks nii, et ujumiseks kulus 7:46, rattasõiduks 1:00:34 ja jooksuks 20:44.
Koos vahetusaladega kokku 1:32:35

Jäin kõikide oma aladega rahule, eriti rahul olin tegelikult jooksmisega, sest üllatus-üllatus - möödusin jooksurajal teistest kaaskannatajatest!
Mina, kes ma pool aastat tagasi jooksuradadel sisuliselt suremas olin, möödusin teistest jooksjatest!? Kõrvemaal oli selline tore rada, kus enam-vähem kogu aeg oligi üks suur langus ja tõus. Kui olin mingi kilomeetrike jooksnud, siis nägin, et võtan tõusude ajal teistele järele. Sain aru, et tõusud on sel korral minu trump. Sain nii päris mitmest võistlejast mööda. Ajee!
Oi, ma olin enda üle uhke! :):)

Oli mõnus võistlus!

Haapsalu triatlon oli minu selle aasta viimane triatlon.
Tegelikult pidi see minu ainuke triatlon olema ja seda ka ainult ujumise osas, aga kuidagi läks asi nii, et hakkasin teistest triatlonivõistlustest osa võtma ja Haapsalus osalesin juba nii võistkonna eest, kui ka individuaalselt.

Eelmisel aastal sai otsustatud, et paneme välja oma küla tiimi. Sportlik küla nagu me oleme :)
Rattur oli meil olemas, jooksja ka, ainuke, kes puudus oli ujuja ja ma võtsin ujumise niisiis enda peale.
Kui võistkonna eest oli ujumine tehtud, läksin võistlusega oma teed.
Ujusime meres. Pean ütlema, et merevesi on äraütlemata vastik!
Kuna merel oli kerge lainetus, siis sattus vesi aeg ajalt ka suhu. Merevesi tekitab kurku sellise rõveda limase tunde, mis pani omakorda kogu aeg sülitama. Vastik oli. Sülitasin vist terve rattasõidu aja.
Ujumisest tulin välja keskmiste seas.
Minu arust oli see Haapsalu ujumine nendest neljast triatlonist kõige hullem. Trügimine käis algusest kuni lõpuni välja. No üldse ei saanud omas tempos ujuda. Kõrvemaal oli sama pikk distants, aga aegade vahe on põhimõtteliselt kaks minutit (7:48 vs 9:31)!
Ei ütleks, et laine meres nüüd nii suur oli, et kaheminutilist vahet oleks pidanud näitama.
Ma räägin - hull trügimine käis kogu distantsi vältel!
Ujumisajaga ma niisiis rahul ei olnud, aga mis siin enam.

Võistkonna arvestuses saime kokkuvõttes kolmanda koha. Rattur ja jooksja olid meil kõvast puust ja tegid tublit tööd :):)
Samas ei pea ma tegelikult väga nördinud olema, sest ujusin ikkagi meeste vastu. Teistel võistkondadel olid ujujateks mehed ja naisena jään ma meestele igal juhul alla.

See rohelise mütsiga :)

Number ka peale  - läheb rattasõiduks

Rattas läbi

Viimased jooksusammud

Ajee - kolmandad

Kuna olime poodiumikohal, siis saime ka auhinna - medalid ja kuus pakki Rannarootsi vorsti. Näkku siis kaks pakki :):)

Medalid olid küll ilusad, iga ala esindaja oma nikerdustega medali. Mul siis ujuja:



Järgmise aasta plaanis on võistkonnana esimene koht koju ära tuua, sest ega see esimene koht tegelikult kaugele jäänud. Esimese koha võistkonnas olid kõik mehed, meil oli kaks naist ja siin see point ongi. Looduse vastu ei saa - naised on ikkagi nõrgemad, kui mehed ;)

Triatlonitega on selleks aastaks kõik.
Tase on nähtud ja parandada on oi kui palju. Eriti ratast!
Kui teised sõidavad rattaga, siis mina kulgen. Omast arust loomulikult kihutan meeletu kiirusega :D
Haapsalu triatlonil oli mul rattasõidus enam-vähem viimane aeg :)

Lasen uueks hooajaks triatloni asjatundjal omale ilmselt treeningplaani koostada ja treeningutest eraldi blogi kirjutama hakata.
Äkki on veel mõni loll, kes sedasi ära keerab nagu mina :)
Saab siis blogi kaudu tasuta kava võtta :):):)
Mina pean selle eest loomulikult maksma ;)

Uuel aastal on mul plaanis need neli võistlust kindlasti uuest läbi teha, mis selgi aastal tegin (Paide, Tartu, Kõrvemaa, Haapsalu) ja kõikide lõppaegasid vähemalt 10 minutit parandada.
Võibolla teen kaasa ka Otepää Ironmanil!
Need Ironmani distantsid tunduvad nii ulmelised, et ei teagi, kas julgen minna.
Eriti õudne tundub 90 km ratast ja 21,1 km jooksu. Ujumine ei hirmuta üldse. Kui Tartus 1,5 km jõudsin ära ujuda, siis jõuan selle 1,9 ka.

Millalgi ma selle Ironmani läbi teen, aga ei tea veel, kas järgmisel aastal või lükkan ikkagi 2019 aastasse...

Käisin sel aastal Otepääl Ironmani koha peal vaatamas ja olen hakanud mõtema, et elaks äkki üle küll :)

Kes kuulsustest Otepää Ironmanil kaadrisse jäid, saab lugeda homme ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar