Lehevaatamisi kokku

reede, 7. juuli 2017

Tartus ringi kooserdamas - Vägilase jooks ja muud jutud

Oleksin pidanud sellest juba viis päeva tagasi kirjutama, aga kohe mitte ei leidnud aega.
Selles mõttes olen ma isegi tubli, et AINULT viis päeva hiljem :)

Eelmisel reedel pakkisime Johannaga kompsud ja võtsime suuna Tartu poole - pühapäeval oli Vägilase jooks ootamas ja Maritele oli ka vaja jõulu-sünnipäevakingid lõpuks ära viia :D

Tartu! Siit me tuleme!

Janeli oli tantsupeol, Karolin oma papsi juures ja seetõttu oligi reisuselle kaks.

Alustasime sõitu suhteliselt varakult ja jõudsime tänu sellele ka normaalsel ajal kohale. Juba samal õhtul tegime Tartu peal kerge jalutuskäigu.
Kerge jalutuskäik ostus tegelikult nii pikaks, et ketsid hõõrusid lausa varvastele villid!!!
Enne jooksmist on ju ikka tore, kui varbad villis on :):)

Kohustuslik

Loodetavasti saab neid 15 a pärast samal uksel näha :)

Onu Kristjaniga kudrutamas

Turistid


Tartus olid parasjagu orienteerumise MM ja tänu sellele väisas ka Proua President Tartut. Meie olime just oma jalutuskäiku lõpetamas, kui sireenidega Esimene Auto meist mööda sõitis:

Proua President

Laupäeval võtsime suuna maale, kus käisime igasugu sulelisi ja karvaseid vaatamas. Seal oli igas kaliibris jäneseid, lisaks lehmad, lambad, hobused ja paras ports sulelisi. Mina sain vähemalt teda, milline pärlkana välja näeb :):)

Hobulausuja

Pärlkanad

Vissimuud

Laupäeva õhtul vaatasime telekast tantsupidu.
Olgugi, et ma mitte ühtegi korda Janelit ei näinud, oli kogu aeg kerge klomp kurgus ja heldimusepisar silmanurgas. Peale igat tantsu plaksutasin omaette.
Marite ei hakanud ka midagi ütlema - eks ma ju kergelt metsapoole olen :):)
Igatahes oli uhke tunne, et minu laps ka seal oma panuse andis.
Uudistest võis lugeda, kus lapsevanemad kurtsid lapse niru söögi üle. A la lapsed söövad ainult suppi.
Ei söönud nad midagi! Täiesti normaalset sööki said - suppi, praadi, magustoitu. Janeli oli küll väga rahul.
Eks see ole nii, et kes vinguda tahab, see vingub nagunii ;)
Olgugi, et peopäevadel ei olnud ilm just kõige parem, ütles Janeli, et tema läheb järgmine kord jälle.
Mina ka!
Loomulikult pealtvaatajaks - siis saab lapsest klõpsu ka teha ;)

Pühapäev kuulus niisiis Vägilase jooksule.
Johanna ja Marian olid ka Väikesed Vägilased:

Enne starti

Vasakus nurgas, käsikäes :):)

Kiirus on üleval

Viimane takistus

Lõpuspurt

Finishis

Peale lastejooksu sain mina oma võimed proovile panna. 
Distantsi pikkus oli 8 km, aeg 52:31
Üldtabelis 256 lõpetanu seas 118. koht, naiste arvestuses 59 lõpetaja seas 12. koht. Taas kuldne keskmine.
Jooksuga olin enam-vähem rahul. Oli põnevam, kui Narvas, samas oli paar sellist kohta, kus võiks nagu kiunuda. Osad takistuse ületamised/mitteületamised olid kuidagi ajuvabalt ära lahendatud. Kui mina vedasin kätega end rõngaste abil ühest otsast teise, siis pidin veel peale seda roomama minema. See, kes kohe alguses vaatab, et ta ei jõua, läks trahviringile (100-200 m) ja ei pidanud peale seda isegi mitte roomama. Trahvid võiks ikka pikemad olla, sest muidu polegi pointi osasi takistusi teha - kui võhma on, siis tasubki trahvikaid joosta. 
Sama teema oli käte abil torude kaudu ühest otsast teise minema - kui torusi üldse ei teinud, pidi 25 pumpa tegema, kui valisid laiade vahedega torud, siis 10 pumpa, kui väiksed vahed, siis 15 pumpa. Kui mul tugevad käed on, siis ma ei hakka ju üldse seda toruasja vaatamagi, võtan oma 25 pumpa ja jooksen edasi. Need kaks takistust olid õigluse suhtes sellised küsitavad. Muidu oli võistlus üsnagi supper. Veetakistusi oli üsna mitu, mudarallit oli ka piisavalt, heinapakkidest üles ronimine oli minusuguse jupi jaoks päris keeruline...
Ühesõnaga pilt jutustab ise:

Esimese grupi start

Veetakistus

Palgivedu

Liivas roomamine

Kotivedu - päris raske oli!

Mudarada

Mudaaukku

Tasakaalu

Palgi alt ujumist

Takistuse ületamine

Rehvide vahelt mudarallit

Heinapakkidel ronimist

Tugevatele kätele

Viimane Vägilase etapp toimub 6.augustil Lähtes. 
Kokkuvõtvas arvestuses olen ma naiste seas praegu kolmandal kohal, nii et mine tea, kui Lähtes pekk hästi põrkab, siis saangi kokkuvõtes kolmanda koha, kui pekk põrgata ei viitsi, siis neljanda - teisi ohustajaid ei ole, peale ühe ;)
Eks see siis Lähtes paistab.

Peale jooksu sai end Marite juures puhtaks kasitud, laulupeo alguse ära vaadata ja siis kodu poole liikuma hakata. 
Kui tulles oli mul üks laps, siis tagasi sõitsin juba kolmega:

Reisusellid jätsipeatusel

Jätsipeatus Kärus

Karolin oli ka oma papsiga juhuslikult Tartus, nii sain tema samuti peale võtta ja Marian tuli lihtsalt väiksele puhkusele.

Terve nädal möödus Abbil nii kiiresti, sest tööd oli palju - ehitasin jänestele aeda, tassisin kive, niitsin muru, mässasin sissesõditeega, vedasin mulda jne.jne.jne. 

Praeguseks olen aga tagasi Tartus, sest homme toimub Tartu triatlon. 
Kevadel ei olnud mul üldse plaanis selles osaleda,  sest distantsid on suhteliselt pikad - ujumist 1,5 km, ratast 40 km, jooksmist 10 km. 
Mõned nädalad tagasi tuli siiski uitmõte, et prooviks ikka selle ka ära. Maksin selle uitmõtte ajal kohe osavõtutasu ära (70 €) ja nüüd enam tagasiteed ei ole.
Eelmisel nädalal hakkasin korra kahtlema, et kas tasub ikka minna... Sel nädala ei ole ühtegi trenni ka teha jõudnud ja viimane ujumine sai tehtud Paide triatlonil, seega...
Selle võistluse puhul on tõesti eesmärgiks lõpetamine, isegi viimane koht ei häiriks. 
Kontrollajaks on 4 tundi, ise olen arvestanud, et 3 tunniga peaks tehtud saama küll ja seega ei tohiks enne minu lõpetamist uksed veel lukus olla :):):)

Ujumise ajaks ennustan  ca 35-40 minutit, rattasõiduks 1:20-1:30  ja jooksmiseks 1:05-1:10, kokku siis tibake üle kolme tunni. 

Nüüd lähme linna peale ja vaatame, kus on start ja kus on finish ;)

Ja kui homme ikka elusalt finishisse jõuan, siis saab seda kohe ka kajastatud ;)

Ahhoi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar