Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 5. mai 2016

Tore emadepäev koolis

Kool oli sel aastal nii laheda emadepäeva organiseerinud.
Mulle sajaga meeldis.
Nimelt oli organiseeritud spordipäev, kus olid mitmed erinevad teatevõistlused, mis olid väga huvitavalt välja mõeldud.
Laste sünnipäevadeks päris mitu head ideed ;)

topside ladumine torni

palli edasi viimine "veerennis"

triblamine

"mütsi"jooks

kulbiga vee vedamine


Juba eelmisel aastal oli emadepäev sama põhimõtte järgi organiseeritud, aga meie seal küll ei osalenud. Ilmselt olime Soomes, sest muud põhjust mitteosalemiseks ma küll välja  ei oska mõelda.
Peab vist blogist järgi vaatama, kas olime Soomes või mitte :):):)

Kuna mul olid spordiülikond kord juba selga lükatud, siis käisin ja tegin peale emadepäeva võistlusi oma esimese kevadise jooksutreeningu.
Ahoi, ahoi, ahoi!
See oli siis see treening, millega ma juba 1. märtsil alustama pidin :D

Peale jooksmist mõtlesin, et kui juba, siis juba - lähen teen ühe rattaringi ka!

Krossirataga ei saanud minna, sest see oli rattalukuga kinni ja võtme asukohast polnud mul õrnaaimugi. Samuti ei olnud mul tange, et lukku lõhki väänata.

Mõtlesin, et lähen teen siis maanteerattaga oma esimese ringi, aga sellel olid kummid tühjad ja tavalise pumbaga ei olnud seal midagi teha. Tuleb poest mingi imepump osta.

Pole hullu, lähen homme uuele katsele ;)







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar