Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 11. mai 2016

Läänemaa algklasside olümpia

Eile oli Haapsalu staadionil algklasside olümpia. Osalesid 1-3 klassi lapsed.
Alasid oli neli: pendelteatejooks, kaugus, pallivise ja 400 m jooks. Esimene siis klasside kaupa, teised individuaalsed.

Päev hakkas kohe alguses hästi, sest meie esimene klass sai pendelteatejooksus esimese koha:

Meie tublid tüdrukud :)


Janelil läks ka hästi, sest sai esimese koha nii kauguses, kui ka palliviskes!
Palliviskes viskas 20 meetrit (teine koht viskas 17 meetrit) ja kauguses hüppas 3,18 m (teine koht hüppas 2,90 m).
Medalid jälle kaelas ja vägagi OK tulemused ka.
Mina olen igatahes uhke :):):):):):):):)

põlv ilusti ees ja tõuge kõrge :)

Kõrgemal astmel

Taas kaks medalit juures

Janeli läks suure hooga ka 400 meetrit jooksma, aga alustas liiga kiirelt, "tänu" millele ta end kinni jooksis ja poole maa peal seisma jäi. Eks ta sörkis lõpuni välja küll, aga tuju oli rikutud.
Hea, et jooksmine viimane ala oli, muid oleks teistele aladele kehva tujuga läinud ja polekski medaleid saanud ;)
Eks tal oli peale jooksu pisar silmas ka ja lubas, et ta ei jookse enam mitte kunagi seda nõmedat jooksu!
Eks need kaotusepisarad on vajalikud, sest koguaeg ei saagi võita.
Ja loodetavasti ta jookseb seda nõmedat jooksu ikka järgmisel aastal ka, sest tegelikult tal kopsu on. Sel korral tuli see jooks lihtsalt halvasti välja ;)
Tuleb temaga natuke staadionil harjutamas käia ja selgeks teha, et ei saa kohe alguses täit vunki peale panna.

Kolmapäeviti toimuvad üle Läänemaa orienteerumisvõistlused. Pidin ka täna minema ja mõlemad tüdrukud tahtsid kusjuures kaasa tulla, aga üllatus-üllatus, olin oma muru niitmisega nii ametis, et unustasin võistlused ära! Lähme siis kõik koos järgmisel kolmapäeval ja vaatame, mis välja tuleb ;)
Tüdrukute all pean silmas siis Janelt-Karolini, Johanna peab veel lihast kasvatama:

kätel on jõudu küll ;)

Elas liivakastis õele kaasa

Talu juures on praegu tööd nii palju, et ma võiks seal vabalt 24/7 olla!
Varasemalt loetletud töödele tulid juurde veel killustiku laiali vedamine ja tee äärest puude langetamine.
Ajee, saame lõpuks oma kraavid korda! Seda imet on oodatud ca 6-7 aastat!
Noh, mina neid ei langeta, aga oksad ja nende purustamine on minu töö (rentisin nädalavahetuseks korraliku oksapurusti, mis normaalset multsi peaks tegema).
Põhimõtteliselt tuleb kogu aeg selliseid töid juurde, mida plaaninud ei ole.
Vahet pole - mulle meeldib :)

Ärkangi praegu hommikuti kell 7, ajan tüdrukud üles, saadan uksest välja ja hakkan oma asju ajama. Sebin siin umbes 10-11-12, siis on aeg Abbile minna.
Tulen sealt tavaliselt 21-22 ajal. Vahepeal mind kätte ei saagi, sest nutikat mul pole ja e-mailidele ei vasta. Kõnesid ma ka tavaliselt ei kuule :):):)
Põhimõtteliselt elan omas mullis :)
Magama jään kusagil 1 ajal. Minusugusele unekotile uneaega siis 6 tundi!? Praegu veel unevõlga pole ja olen omadega üldiselt rahul.

Eks varsti läheb jälle rahulikumaks ja saan hommikuti taas pikemalt magada. Praegu ju verode täiendamise aeg ja siis tegemist jagub ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar