Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 16. märts 2016

Kultuurilaks - kaks teatrietendust ühel päeval

Küll meie oleme tegusad (ja kultuursed) inimesed - kell 12 käisime lastega "Buratiinot" vaatamas, kella 15-st käisime talu lammutamas ja kell 19 taas teatris "Viimase öö õigust" vaatamas.
Rakvere teater oli Haapsalu Kultuurikeskuses. 2 in 1 või nii ;)

Peale 22 jõudsime koju, andsime lastele kiirelt süüa ja nüüdseks oleme jõudnud nad ka voodisse kupatada.
Marite on Marianiga meile põhimõtteliselt sisse kolinud :):)

Kõik päevad on nüüd nii tegusad - töö, töö, töö!
Et nende maksmata palkadega ka natuke tegeleda jõuaks, siis olen oma õhtud pikemaks venitanud. Varem läksin magama nii 23 ajal, nüüd enam-vähem 1 ajal.
Selle võrra magan hommikuti loomulikult kauem ka. Saadan suuremad uksest välja ja lähen poen Johanna kaissu magama tagasi. Konkreetne ärkamine ongi kusagil 8.30-9.00 ajal.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma jaurata, vaid sellest, kui tublid me täna ikka olime.

Käisime niisiis lastega teatris.
Suuremad läksid kooliga juba ise, aga mina käisin Johanna ja Marianiga. Pilet 8 euri nägu. Johanna sai tasuta, sest on alla kolme ja istus minu süles.
Tegelikult ei istunud minu süles, sest me jagasime sõbralikult tooli - mina istusin poole kannikaga toolil, tema laias ;)

"Buratiino" etendus oli 5+ , mina julgen kiita küll.
Seda enam, et Johanna istus ja vaatas kogu etenduse ilusti ära. Vahepeal oli paus ka, aga kokku ikkagi kaks tundi. Kui laps peale etendust ütleb, et tahan veel, siis pidi hea olema.
Eriti meeldis mulle see, et vahepeal said lapsed ise ka kaasa laulda.
Kui Burotiino laulis oma laule, siis refrääniks oli see telekast päheõpitud "see on tõesti väga hea, vä-ga hea!"
Ja lapsed laulsid seda kaasa!Äge!

Tüdrukud tegid eile end parasjagu ilusaks ka :D
Kui arvate, et see tänaseks maha tuli, siis arvamus on ekslik ;)



Kella 15 ajal jõudsime teatrist koju, vahetasin kiirelt riided ja läksin talu juurde.
Seal käis maja kallal suuremat sorti müttamine, aga sellest kirjutan homme ;)

Kui talu juures müttamised mütatud, siis tuli end taas enam-vähem korda sättida ja järgmisele etendusele kimada.
Etenduseks oli "Viimase öö õigus", pileti hind 13 euri.
Näitlejad olid väga head, aga etendus ise oli küll selline ne rõba ne mjassa. Vahepeal tuli uni täitsa peale. Ühesõnaga ei midagi erilist. Tegelikult üks jamamaid etendusi, mida vaatamas olen käinud. Isegi "Kaevuritest kunstnikud" oli parem (mis oli ka iseenesest küsimärgiga etendus).
Aga noh, kõik ei peagi istuma.
"Buratiino" meeldis mulle nende repertuaarist igatahes rohkem ;)

Nüüd tõmban tänased talu lammutamise kaadrid arvutisse, vaatan, mis peale jäi ja mida ma teiega homme jagama hakkan ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar