Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 25. veebruar 2016

Kuidas Omniva minu jõulupaki ära kaotas!!!!!

Ma olen niiiiii kuradima kuri!

Kõige pealt selle pärast, et Omniva automaadist "kadus ära" minu jõulupakk, mis oli saadetud minu isale (mille sees oli ka kink vanaemale!).

Ja teisena sellepärast, et Omniva kehitab õlgu, ütleb, et ei tea, kus pakk on ja pakub mulle lahenduseks põhimõtteliselt 14 eurot!!!

Olen nendega selle asja pärast juba kaks nädalat vägikaigast vedanud ja tundub, et ei saagi see kaigas veetud!

Kuna klienditeenindaja viimane pakkumine oli see, et võtku ma nende eeskirjade järgi olev "hüvitis"või kaevaku ma asi kohtusse, siis kirjutasin ka Omniva kõrgematele ninadele. Nii need asjad päris ikka ei käi. Sõidame lihtrahvast aga üle, peasi, et papp sisse jookseb!

Siiani ei ole suvatsenud keegi mulle midagi vastata.

Võttes arvesse, et ma olen täiesti suvaline hall mass, siis miks mulle üldse vastama peab, eksole?!
Nagunii ju midagi ei juhtu.

Lühidalt minu pakist ja selle teekonnast.

13.12.2015 panin Omniva automaadist oma isale paki teele. Pakis olid nii vanaemale kui ka isale raamitud pildid, kus isa koos  minu tüdrukutega on. Lisaks oli pakis veel õele Lego komplekt (jep, mul on väike õde, kes on hetkel 10-aastane), jõulukaardid, mõned lotopiletid ja nipet-näpet veel. Paki väärtus ca 70 €

See jõulupakk oli minu jaoks veel eriti sentimentaalse tähendusega, sest ma polnud oma isa ligi 12 aastat näinud. Ta polnud kordagi näinud minu lapsi ja sel suvel sain ma lõpuks talle külla minna (pikemalt ei kirjuta, aga probleemiks oli põhimõtteliselt nn.kurja võõrasema sündroom).
Sama külastuse ajal õnnestus mul teha üks pilt, mis oli 100% õnnestunud ja mis  mulle väga meeldis.
Ma olen harva oma piltidega rahul, aga see meeldis mulle väga.


See oli nii ilus pilt ja mul oli väga hea meel sellist kinki saata - nii isale, kui ka vanaemale.

Nüüd 13.veebruaril suhtlesin isaga telefoni teel ja küsisin möödaminnes, et kuidas talle jõulukink meeldis.
Jõulude ajal temalt selle kohta tagasisidet ei saanud ja juba see tundus mulle kummaline, aga ei hakanud siis midagi küsima...Oleks pidanud!

Vastuseks sain küsimuse, et mis kingitus?!

Mis te arvate, kui kõrgele mu vererõhk sellel õhtul tõusis?

Ma arvan, et oma 6000!

Õnneks oli mul alles kviitung ja võtsin paki teekonna lahti.
Pakk jõudis kenasti sihtkoha automaati, aga sealtsamast automaadist on see ka teadmata suunas haihtunud!

Kuidas on võimalik, et pakk haihtub ära automaadist, kus ta juba kohal on!?

Omniva teenindajad teavitas lahkesti, et pakk on kadunud ja paki asukohast pole infot!
Täts it - nii lihtne see ongi. Pakki pole ja kogu lugu!

Kujutate ikka ette seda ebamugavat ja ebameeldivat olukorda, kus ma saan teada, et minu jõulukingitus ja õnnesoovid ei jõudnudki tegelikult isani (isa sünnipäev on juhtumisi 25.detsember)!
Sama vanaema puhul!

Mida isa võis arvata, et me teda jõulude ja sünnipäeva puhul meeles ei pidanud!?
Mida vanaema mõtles, kes on harjunud minult igal aastal jõulukaarti saama? Oleme aastaid teineteisele jõulukaarte saatnud!

Kui sellest paki kadumisest teada sain, siis helistasin kohe ka vanaemale ja rääkisin ära, et ma ei ole mitte uhkeks läinud, vaid minu pakk ilmselt omastati kellegi Omniva töölise poolt!

Omniva teenindus on ka muidu "supper".
Kõige pealt küsitakse mis pakkis on, siis kviitungeid pakki väärtuse kohta (miks peaks keegi üldse kingituste kviitungeid alles hoidma!?) ja peale seda teatatakse rõõmsalt, et kviitungeid ikka arvesse ei võeta, sest nemad ei saa olla kindlat, et kviitungil olev asi tegelikult ikka pakki pandi!
Nemad pakuvad saadetud kilo eest 10,67 € + saatekulusid, kokku siis ca 14 €

Nüüd annavad mulle tagatipuks mõista, et kui nende tingimused mulle ei sobi, siis pöördugu ma Konkurentsiameti või kohtu poole

Täiesti absurdne olukord.

Kurat, makse välja mu pakk või tagastage mu saadetis!
Mul on täiesti ükskõik, kas te saate paki sisus kindlad olla või mitte!

Siin kohal tahakski neilt küsida, et kuidas nad saavad kindlad olla, kui palju mu pakk kaalus, et kaaluhinda pakute.
Vot mu pakk kaaluski äkki 7 kg! Tõestage, et ei kaalunud!
Makske mu pakk välja!
70 eurot ei saa ju olla nii tappev summa, seda enam, et eelmisel aastal  teeniti kasumit 700 000 eurot.

Loomulikult teeniti kasumit.
Jõulude ajal pakivedajad lausa ootasid automaatide kõrval, millal kapid täis saavad.
Edasi-tagasi käis selline andmine, et pool rehvidest jäi maanteele!

Hiljuti oli Delfisse uudis, kus Omniva tööline oli põletanud klientide reklaami.
Praegusel juhul on kadunud aga suhteliselt kallis ja sentimentaalse tähtsusega jõulupakk, kes selle kadumise eest vastutust võtta ei taha.
Ja minu laste pildid vedelevad ilmselt kusagil prügimäel...

Saite kasumit, vastutage ka!

NB! Soovitan kõigil, kes Omnivaga pakke saatis, oma saadetud jõulupakid üle kontrollida. Olen täiesti kindel, et ma ei ole ainuke juhus. Kui kviitungit alles ei ole, siis helista ja küsigi sõbralt otse!

4 kommentaari:

  1. Kui paha lugu. Kas isa number sai siis vale, et ta teavitust ei saanud või miks ta pakki välja ei võtnud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. üks number oli vahelt ära jäänud jah, aga minu number on õige ja pakk oleks pidanud tagasi tulema. Varemgi sedasi juhtunud ja pakid alati tagasi tulnud.
      Kusjuures Omniva ekraanid ongi sellised imelikud (topeltklaasiga), et tundub nagu number läks kirja, tegelikult ei läinud.
      Praegusel juhul võttis keegi Omniva töölistest paki välja ja ilmselt omastas, mitte ei saatnud minule tagasi... :(

      Kustuta
  2. Ja sellepärast ei kasuta ma mitte kunagi Omnivat, vaid ainult SmartPosti - mitte kunagi pole mingit jama olnud sellega. Omniva ei äratanud usaldust ka eelmise nime all opereerides, konkurente mustav reklaam pakiautomaatide kohta ei teinud asja paremaks ja üldse...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen ka juba väga pikalt igasugu pakke saatnud ja tõesti - Smardiga pole kordagi jama olnud. See, et Omniva mõned sendid odavam on - ei ole nüüd küll seda jamamist väärt. Kord saatis Omniva mulle sõnumi, et pakk on kohal. Sõitsin maalt siis linna. Pakki kätte ei saanud kuna koodidega mingi jama. Arvata võib, et selle tühisõidu eest ei maksnud mulle keegi midagi. Oleks pidanud nõudma küll. Kolmas jama on nende automaatide klaas. Väga häiriv ja segav on see topelt klaas - ei saa aru kuhu numbri peale läheb jne.
      Jään ka edaspidi Smardile truuks ja üsna sagedase pakkide saatjana loobun Omniva teenusest.

      Kustuta