Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 24. jaanuar 2016

Õed kobedad käisid Haapsalu uisumaratonil!

Käisime täna õega Haapsalu uisumaratonil.
Ajee!

Ühel olid iluuisud, teisel olid uisud 4 numbrid suuremad, kui jalg ise.
Uisutajad missugused :)


Valida oli 4,4 km või 22 km pikkune etapp.
Me olime siis ikka tagasihoidlikud ja valisime rahvadistantsi - 4,4 km.
Osavõtutasu 5 €

Tulemusi veel üleval ei ole, aga õde tegi mulle igatahes pähe.
Meie vahele jäi ca 10 inimest.
Ja minu järel tuli ka veel inimesi ehk eesmärk täidetud, sest viimaseks ju ei jäänud ;)

Kui koju tagasi jõudsime, oli elamises kerge muutus toimunud:


Jäta veel neli plikat üksinda koju! :D

Järgmine rahvaüritus on kohe-kohe ukse ees.
Tuleval nädalavahetusel on Paliveres suusamaraton ja mina sätin ennast igatahes sinna ka ;)

"Tore" lugu on see, et kui üldprotokollis nime kirja tahad saada, siis tuleb kaasa teha nii klassika-, kui ka vabasõidus ehk 23 km + 23 km. Üks sõit toimub laupäeval, teine pühapäeval.  Osavõtutasu 15 €
Tegelikult saab ühe distantsiga ka aja kirja, aga ettepoole lähevad ikkagi need, kes mõlemad kaasa sõitis.

Veel "toredam" on see, et ma pole eluski klassikat sõitnud ja mina küll ei tea, kuidas ma need 23 km läbi sõidan :D

Aga ma olen nii kõva mutt küll, et lähen ja proovin!

Eesmärgiks on mitte viimaseks jääda, aga mul on kuri kahtlus, et seal ma selle viimase koha ikkagi võtan! :D

Seal peaks eesmärgiks vist selle seadma, et pooleli ei tohi jätta ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar