Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 8. detsember 2015

Minu jõulukaardid ka tehtud :)

Eelmisel nädalavahetusel olin kägaras maas ja meisterdasin oma jõulukaarte.

Kaardid tehtud, seega võib rõõmsalt jõuludele vastu minna.

Siinkohal võiks muidugi küsida, et millistele jõuludele?!
Mingit jõulutunnet ei ole, sest lumest pole haisugi.
Jõulustressi ka ei ole, sest olen juba varem sellest mõttetust träni kokku ostmisest loobunud.
Sel aastal ei saakski seda kräppi osta, sest oleme ju "tänu" kohtuarvele rotid :)
No mina vähemalt olen :D

Õnneks olin ma varem omale igasugu meisterdamise-staffi juba kokku kogunud (nagu rotile kohane!) ja sain neid karte ilma kulutusi tegemata meisterdada ;)


Algatuseks tuleb kaartide põhjad keset põrandat laiali laotada, et sobiv kaardipõhi supsti välja otsida. Kaardipõhjade peale tuleb muid värvilisi lehekesi kleepida, et väheke lõbusam oleks.


Siis tuleb omakorda väikeste paberite peale igasugusi kaunistusi kleepida.
Mulle endale meeldib kõige rohkem salvrätist (praegu vaatasin guuglist järgi, kuidas salHvrätik kirjutatakse ! :D)  rebitud pildid.

Rebitud salvrätid on kõige nummimad ;)


Siis tuleb need kaunistatud pabereid omakorda kaartide peale paigutada.
Teadus, ma ütlen! :)


Kui liimimise teema on õnnelikult lõpule jõudnud, tulevad igasugused kleepsud ja muud sitsid-satsid ;)

1/3 kaartidest, muud jäid poolikuks - jaks sai otsa! :D

Peale seda, kui ligi  kaks päeva maas askeldanud oled, siis tunned, et enam ei viitsi. 
Ja kui selline tunne juba kord peale tuleb, siis ei tohika teha. Asjad kokku ja aitab küll!
Loed kaardid  üle ja leiad, et valmis saigi täpselt nii palju, kui vaja on. 
Ülejäänud võib niisiis järgmisel aastal lõpetada ;)
Siis enam nii kaua aega ei lähe, sest suurem töö sai sel korral ära tehtud. 
Järgmisel aastal peaks päevaga hakkama saama :D

Kingipakikestele ka pisikesed kaardikesed

Põhimõtteliselt kaks päeva maas ukerdanud ja tulemuseks ca 40 kaarti.
Raha nende eest küsida ei saaks, sest hind oleks üüratu :D

Käsitöö pidigi ju kallis olema ;)

NB!Fotode kvaliteet jätab muidugi soovida. See telefoniluts paremini ei pildista ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar