Lehevaatamisi kokku

reede, 13. november 2015

Arve makstud - kontole jäi suisa 257,22 euri :)

No nii - tehtud!
Sai see 9001,80 eurone arve siis ära makstud.

Sinna need kolm kaminat nüüd siis läksid. Kui varem arvutasin kõike kaminakividesse ümber, siis selle arve puhul kaminatesse. Laias laastus niisiis kolm kaminat.

Noh, pole hullu, eks hakkame uuesti kivi haaval pihta ;)

Ma võiks nüüd põhimõtteliselt öelda, et peale selle arve maksmist ei tundu enam ükski arve suur :D :D

Kusjuures ma ei olegi väga õnnetu.
Miks ma ei ole, seda kirjutan täpselt poole aasta pärast.

Panengi kalendrisse kirja, et 13.5.2016 ilmub sissekanne:
 "Miks 9001,80 € arve mind ei kurvastanud?"

Mis siis muud?

Olen siin hommikust õhtuni ikka rakkes.
Kursustel on väga huvitav ja olen omadega väga rahul.
Selline power on sisse tulnud, et sinna on vaja edasi liikuda ja sinna ja sinna ja sinna.
Olen väga suure motivatsioonilaksu saanud.
Surfan siin juba Helsingi Ülikooli kodulehel ja otsin kursusi, mis nö minu alal pakkuda on.
Ütleme nii, et neid ikka jagub ja ilmselt olen kevadel millalgi Soomes tagasi. Hinnad ei ole ka teab mis suured, nii 70-100 € ringi.
9000 € arve juures ju suisa köömes! :):):):)

Kui mul lapsi ei oleks, siis koliks ilmselt Soome tagasi ja täiendaks end nii palju, kui vähegi võimalik. Õnneks on mul need pabulad siiski olemas ja jään ikka normaalsuse piiridesse.
Noh, pidurdavad tempot või nii :)

Süüa ma teha ei viitsi, pole aega ka. Toitun võileibadest või siis ei söö üldse :D
Koolis käin lõunal ikka sooja toitu ka söömas - vähemalt korra päevas võiks ju kõhule rõõmu teha.
Elamises ma ka eriti korda hoida ei viitsi.


Sellises seapesas ma oma päevi õhtusse saadangi.
Pole ju lapsi, kes neid pabereid ja asja laiali tuleks ajama, seega võivad olla küll.

Kuna korterikaaslast ka põhimõtteliselt kohal ei ole (siiani on ta ainult 2 ööd olnud), siis ei pea tema pärast ka häbi tundma.
Homme on mul plaanis Turku kihutada, ja et hea tagasi tulla oleks, siis lükkan toa enne ära sõitmist ikka läikima. Isot aplodit Virgelle :):):)

Lähen Turku oma vanadele headele kirparitele shoppama.
257,22 euroga lammutab seal päris hästi ;)

No kui ma juba Turus olen, siis käin ka õpetaja juurest läbi ja vaatan veel mõned kohad üle.
Kerge nostalgia või nii ;)

Kell on taas üle südaöö.
Peaks magama minema või nii...või vaataks netist mõne saate...

Krt, keegi on mu kõrvaklapid tuuri pannud!?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar