Lehevaatamisi kokku

reede, 2. oktoober 2015

Tagasi Eestis!

No nii, saigi tehtud - pealkiri ja blogi aadress (kui seda nii nimetatakse!) vahetatud nigu nipsti.
Ei läinud poolt tundigi :D

Ma nüüd muidugi ei tea, et kui keegi nüüd blogi vana nimega otsima hakkab, kas ta siis selle uue nimega ikka üles leiab. Ilmselt mitte. Need, kes nime vahetust teadlikud - nemad leiavad. Teised peavad vist googeli kaudu otsima. Võibolla on mingi ümbersuunamine võimalik või midagi...
Või mina ka ei tea...
Noh , ma lihtsalt ei ole suurem asi arvutispets.

Kuna me oleme reaalselt Eestis tagasi, siis see vana pealkiri oli juba ajast ja arust.

Ma ei teagi, mis eesmärgiga seda blogi edasi kirjutada ja mis minu blogi eesmärgiks on, aga las see "küsimus" jääda sinna paika ;)

Üks õhtu lugesin siin natuke oma 2011-2012 aasta sissekandeid ja kuidagi kummaline tundus, et need on minu kirjutatud. Nagu ei mäletakski pooli asju, tundub nagu terve igavik on sellest juba möödas.
See ongi blogi kirjutamises hea, et siia saab alati tagasi heietama tulla.

Olgugi, et Soome isiklikust elust pole enam midagi kirjutada (sest seda lihtsalt ei ole enam), siis igasugu muudest Soome asjatoimetustest leiab kirjutamisteemasid küll.

No ja nüüdsest Eesti elust leiab ka kindlasti teemasid millest kirjutada - näiteks:

kuidas me varsti oma hiigelarve saame ja seda makstes patja nutame (:D),
kuidas ma keset Rocca al Mare keskust pingil istudes ulgusin ja tõsimeeli uskusin, et ära suren (!?),
kuidas meie väike majake edeneb,
kuidas ja millal me lõpuks korterid ära remondime ja suuremale pinnale ümber kolime,
kuidas ja millal ükskord kontor valmis saab,
kuidas ma uuesti koolipinki nühkima lähen,
kuidas ma esimese miljoni välja teenin (:D),
kuidas elu aeg-ajalt kibe võib olla ja kuidas nendest mõrudatest olukordadest õppida,
kuidas taevas on sinine, muru roheline ja päike kollane...

no ja loomulikult miljon muud asja ;)

EDIT (viis minutit hiljem): Ja tuleb välja, et see aadressi vahetamine ei ole nii lihtne midagi. Eriti minusuguse, tuumateadlase, jaoks :D
Panin uue aadressi  ja puha, aga kui netist seda otsida, siis tulemust ei anna.
Eee...ma tõesti ei tea, mida tegema pean....
Helgematel peadel (ilmselt Tikril :D) tuleb mind ilmselt juhendada, sest ise ma küll sellest läbi hammustada ei oska :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar