Lehevaatamisi kokku

laupäev, 31. jaanuar 2015

Mängusõltlane :)

Kolm tundi istusin praegu arvutis ja mängisin mänge.
Kohe käin pesus ära ja mängin siis edasi :):):):)

Avastasin täna sellise lehe nagu vint.ee, kus saab igasugu ajumänge mängida: malet, kabet, othellot, kõiksugu kaardimänge ja kõike muud.

Kes tahab üle vaadata, siis palun väga

Hakkas netist kabe kohta rohkem infot otsima ja sattusin selle lehe peale.
Mul on jälle see Oi-kus-ma-nüüd-teen-hoog peal. Ma ei tea, mis ma selle kabega peale hakkan, aga alates homsest lubasin igatahes füüsilist trenni ka tegema hakata :D :D
Suvel on plaanis igasugu võistlustest osa võtta ja kuna pekk ka juba võbiseb, siis on viimane aeg end liigutama hakata.

Ple, hullu - kolme nädala pärast on hoog taas üle läinud ;) ;)

Aga see mängude leht on küll vägev.
Mulle meeldib see, et mängida saab reaalselt teiste inimeste vastu.

Nagu mul muud tegemist poleks, kui arvutis istuda ja mänge mängida!!! :)

Nüüd ma üldse ei imesta, et Tikker pallidest sõltuvuses oli :D

Selle olulise informatsiooniga lõpetan jaanuari sissekanded nüüd ära ja valmistun veebruariks.
Lubasin ju veebruaris taas iga päev vähemalt ühe sissekande kirjutada.
Hahahahha, kirjanik kõneleb! :D
Umbes nii nagu ma kirjutaks päeva jooksul neid sissekandeid hulgim.

Kena nädalavahetust ;)





2 kommentaari:

  1. Proovi mõnda mängu kus 64 tüüpi meeskondadena ja live kõrvaklapid-mikrid peas üksteise vastu mängivad, vat seeon nakkav ;)

    VastaKustuta
  2. Proovi mõnda mängu kus 64 tüüpi meeskondadena ja live kõrvaklapid-mikrid peas üksteise vastu mängivad, vat seeon nakkav ;)

    VastaKustuta