Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 15. detsember 2014

Tegin omale jõulukingi - väike Spa puhkus

Tegin omal südame kõvaks ja otsustasin, et nüüd tuleb mulle väike puhkus.

Ma lihtsalt tundsin, et pean kodunt natuke eemale saama, et lihtsalt olla.
Aitab sellest orav-rattas-elust.

Siin ma nüüd olen -  Laine Spas ja kavatsen siia jääda kuni neljapäeva lõunani.

Kui ma oma väiksesse toakesse sisse astusin, siis juba tundsin, kuidas power minusse juba tagasi tulema hakkas.
Ja kui ma veel selle peale mõtlesin, et need kaks päeva on täielikult minu enda päralt, siis ma hakkasin omaette lihtsalt naerma.
Hulluse tundemärk?
Võibolla küll, aga tõesti - ainuüksi see mõte tegi juba rõõmu.

Vahel on vaja natuke eemal olla, et see tasakaal tagasi saada.

Klõpsisin siin pilte ka, aga paraku jäi fotoka juhe koju ja ei saa pilte täna arvutisse tõmmata. Homme saan juhtme, siis tulevad ka pildid.

Arvuti oli ka mul vahepeal jälle rivist väljas ja seetõttu pole ka midagi kirjutada saanud. Nüüd peaks siis suuremaks kirjutamiseks minema ja ei ole välistatud, et päeva jooksul isegi mitu sissekannet teen.

Ikkagi puhkus ju :)

Valisin argipäeva paketi, mis sisaldab kolme ööbimist ja nende päevade jooksul nelja protseduuri.
Süüa saab ka :):):):):):)

Hinnaks 165 € ( muidu oli hind 135 €, aga kuna ma võtsin 1-kohalise toa, siis iga öö eest tuleb 10 € juurde maksta).

Kes tahab, loeb ise lähemalt vot siit

Saunas ja ujumas on ka käidud.
Kirjutan nüüd oma blogi sissekande ära, seejärel loen natuke raamatut ja kui silm enam lahti ei seisa, siis kavatsen tudile jääda ja magada nagu Mishka - TERVE ÖÖ!

Ma ei mäletagi millal ma terve öö magada sain - ilmselt 1,5 aastat tagasi, kui Johanna veel kõhus oli.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar