Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 29. oktoober 2014

Vale päev õues ilma nautida

Paar-kolm päeva on õues nii soe ja mõnus olnud.
Lausa üllatavalt soe.
Toast vaadates tahaks nagu paksemalt riideid selga panna, aga õue minnes, on nii soe olnud.

Täna tundus toast vaadates, et tegemist on jälle mõnusa ja maheda ilmaga.
Kui me muidu oleme Johannaga niisama, ilma käruta, ringi tuterdanud, siis täna mõtlesin, et oleme mõnusad ja läheme üle pika aja Abbile.
Võtsin ajalehe ka kaasa ja puha.
Noh, mõtlesin siin, et panen Johanna magama ja naudin värskes sügiseses õhus ajalehte.

Okey, jõudsime siis käruga välja, kolm sekundit hiljem tahtis tornaado meid ära viia :D
Selline tuul oli, et karju appi!
Kuna ma olin ikkagi välja juba roninud, siis ei tahtnud kohe alla ka anda. Lootsin, et Abbil on äkki ilusam ilm  ja mingisuguse tuulevaikse koha ikka leiame.
Poole tee peal sain aru, et ega see ilm seal Abbil ka vist ilusam pole, aga kuna Johanna praktiliselt juba magas, siis ei hakanud koju tagasi minema.
Läksin aga vapralt edasi.

Kui Abbile jõudsin, siis Johanna magaski.
Kärutasin seal ringi ja mitte ühtegi normaalset kohta ma ei leidnud, kuhu istuda võiks.
Ainukese tuulevaikse koha leidsin kasvuhoone tagant, ajee :D

Üritasin lehte ka lugeda, aga sellest ei tulnud midagi välja - külm oli ja tuul tahtis lehte kogu aeg omale rebida.
Panin lehe ära ja naersin omaette, kui mõnus mutt ma ikka olen.
Mõtlesin, et olen siis natukenegi kasulik ja ajan vähemalt mullahunnikuid laiali. Neid oli nagu seeni peale vihma tekkinud:


Ajasin mullahunnikud laiali, noppisin paar õuna ja otsustasin seejärel, et aitab küll ning hakkasin koju tagasi jalutama.

Siis nägin aga oravapoissi:





Põhimõtteliselt suutsin ma nende ilusate päevade seast välja valida selle "õige" päeva, millal ilma nautima minna.

Minu puhul tegelikult täiesti mõistetav;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar