Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 12. oktoober 2014

Mina liigun, liigu sina ka

Meil Läänemaal praegu selline kampaania "Mina liigun, liigu sina ka".

Eelmisel pühapäeval oli jalgratta päeva, täna rulluisutamine. Rattapäeval ma olla ei saanud kuna sebisin ringi, aga täna olin platsis.

Päris hea oli end üle miljoni aasta liigutada.







Ausalt öeldes on mul juba tükk aega süümekad olnud, et pole suuremate tüdrukutega enam midagi teha jõudnud ega kusagil käinud.
Peale seda, kui Soomest ära tulime, polegi praktiliselt midagi koos teinud.
Vanasti mängisime õhtuti ikka mingit lauamängu ja lugesin tüdrukutele unejuttu, nüüd ei midagi...

Igasugu muud tegemist on nii palju.
Ma ei taha olla selline ema, kes teised tegemised lastest kõrgemale seab, aga praegu see lihtsalt on olude sunnil nii :(

Ma lohutan ennast sellega, et ega see igavesti nii jää. Küll ma vaikselt raja peale tagasi saan, siis hakkab taas sujuma.

Noh, sellel nädalal jõudsin näiteks Soome advokaadibürooga kokkuleppele ja nüüdseks on mul tööleping taskus :):):)Ajee!
Igal kuul tiksub vähemalt kindel kuupalk kontole, seega üks mure vähem ;)
Numbritest ei räägi, aga elame ära ;)

Sellevõrra on ka nüüd rohkem aega, et sebimine Tarmo kohtuotsuse pärast on ka lõppenud. Kaks eelmist nädalat ma sisuliselt muuga ei tegelenudki.
Ja kui nii pikalt ainult ühe asja kallal nokitseda, siis tundubki, et muuks polegi aega.

Kui mõned asjad veel kaelast ära saan, siis päike juba paistabki ;)

Ma räägin, et tegelikult pole see asi nii hull midagi.

Igatahes on mul plaanis end rohkem liigutama hakata.

Kavas on Karolini-Janeliga kaks korda nädalas ujumas käima hakata. Kui Marite end mõnel õhtul siia viitsib vedada, siis käiks aeroobikas ka.

Mina kavatsen end igatahes liigutama hakata, ahhoi :):):)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar