Lehevaatamisi kokku

laupäev, 13. september 2014

Kodustunud toonekured

On, teised, mul kolm päeva juba talu peal ringi jalutanud ja igast elukaid sisse muginud.

Üleeile hädaldasin, et mul polnud fotokat kaasas.
Eile oli neid lausa kaks ja mul polnud jälle fotokat kaasas!No ma ei arvanud, et nad sedasi kohe mitu päeva järjest meil seal ilutsemas käivad.
Täna olin juba targem ja vedasin fotoka kaasa. Keda aga polnud, olid toonekured! Terve päeva ootasin, ei tulnud kedagi. See on nagu rusikareegel, et kui kõik olemas ja korras on, siis jääb midagi ikka puudu.

Kui ma nüüd õhtul uuesti talu juurde läksin, siis oli toonekurg jälle platsis.
Mis te arvate, kas mul fotokas ka siis veel kaasas oli w?
Loomulikult mitte!
Ma ei jätnud jonni - käisin kodus fotoka järel ja tegin ikkagi mõned klõpsud:





Oleme Maritega täna terve õhtu vaaritanud ja asjatanud, homme ju ikkagi lapse sünnipäev.
Peabki magama ära minema, kell saab varsti juba 1 ja kui Johanna homme kell 7 ärgata kavatseb (mida ta kindlasti teeb!), siis  ei jäägi nagu uneaega.

Oi, kuidas ma unistan praegu sellest, et saaks lõunani välja magada ja peale ärkamist veel natuke voodis lihtsalt vedeleda :D

Mõnikord on õnneks on ikka vähe vaja ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar