Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 21. september 2014

Johanna hammastest ja laimamisest ka

Ma olen kogu aeg kiitnud, kui mõnus ja lihtne ja kerge ja tore mul temaga olnud on.
On ka, aga see viimane nädal on tõeliselt keeruline olnud.
Ma lohutan ennast sellega, et mõni laps muud ei teegi, kui ainult karjub.
Mis see nädal või paar mul siis ära pole kannatada ?! ;)

Nuttu põhjustavad hambad, hambad ja veel kord hambad.

Kui Karolinil-Janelil tulid need kiksid nii, et ei saanud arugi, siis Johanna puhul kuulevad hammaste tulekut vist naabrid ka.
Ta on selle viimase nädal jooksul ainult nutnud. Aeg ajalt lausa lohutamatult.
Nutab ja ütleb ise: "Ai-ai-ai-ai!" :(
Ega ta mul eriti räägi, kaks sõna ainult ongi. "Aitäh" käib päris paljudes kohtades ja "emme" tuleb vist nii pool juhuslikult. Aga noh, küll ta jõuab ;)

Kui tavaliselt tulevad hambad sedasi järjest ette, siis praegune hammas tuli tal taha igemesse. Nii, et vahepeale mahub veel üsna mitu hammast. Minu arust natuke kummaline. Ma ei mäleta, et teistel sedasi segamini oleks tulnud.
Ja nüüd tuleb järgmine hammas teisele poole taha, sest ige täitsa paistes ja punane!
Paar korda on tal öösel  palavik ka olnud ja eile oksendas ta mul näiteks praktiliselt terve diivani täis.
Ise ka imestasin, et kuidas väikse inimese sisse nii palju toitu mahtuda saab.
Täna hommikul oksendas teise laari veel. Korjasin ta printsessi tooli pealt porgandit ja makaroni kokku. Ajee!
Seda detailset infot tahtsite te ju ometi teada :D

Hea on, et diivanil katted maha käivad, need puhtaks saab pesta. Ilmad on ka õnneks sellised, et pesu kuivab õues ilusti ära.

Tõin katted juba tuppa , aga pole viitsinud peale panna. See mahavõtmine oli jube raske, ma kujutan ette, kuidas ma neid peale tagasi pressima hakkan! :):)
Pean jõudu ja närvi koguma :D

Võrreldes teiste päevadega oli tänane päev tegelikult juba üsna OK ja seda jorisemist nii väga palju ei olnudki.

Ärkas ta muidugi 7.00 ajal!?
Veeresime koos suurde tuppa, panin talle laste TV-st "Väikse nõia" peale ja jäin ise diivani peale tukkuma. Ma lihtsalt ei suutnud silmi lahti hoida!
Kusjuures ta pikutab ilusti minu kõrval ja vaatab saadet.

Ilusa ilma puhul saime talu juures natuke niita.
Või noh, üks magas, teine niitis ;)
Ma usun, et Johanna tänane uinak oli ca 1,5-tunnine. Jõudsin selle ajaga peaaegu kõik ära niita. Kuna muru praegu eriti kõrge pole (niitsin  4-5 päeva tagasi) ja maa on kuiv, siis on mõnus ja kiire niita.
Tegelikult muru polnud väga kõrge, aga kuna homsest lubas vihmale minna, siis mõtlesin, et tõmban veel kord kiirelt üle.
Aga muru on ilus, näeb välja nagu golfiväljak. Ise olen rahul :):)

Seoses oma eelmise sissekandega olen juba ümber nurga kuulnud, et peaksin oma postituse maha võtma, sest vastasel juhul antakse mind laimu eest kohtusse.

Eeeee, millise laimu?!

Pöördun inimeste poole, kes selles firmas töötanud on - ei ole ju laim?
Selgitan milliseid hüvitisi firma maksmata on jätnud - ei ole ju laim?
Teavitan milliste nõuetega firma veel kohtusse on antud - ei ole ju laim?
Kutsun inimesi ühendust võtma, kui kellelgi probleeme on  - ei ole ju laim?

Ma ei näe siin küll kusagil teadlikult vale levitamist, tõele mittevastavust või kellegi maine kahjustamist.

Küll aga on "keegi" minu kohta teadlikult valeinfot ja laimu levitanud:

Et siis libajurist

Ma olen 99% kindel, kes selle sinna riputanud on, sest mulle saadeti selle "keegi" poolt umbes samasisuline kiri ka e-mailile. Kirja alla pandi kenasti nimi ka ;) 
Ja me oleme omavahel lausa mitmeid kirju vahetanud.

Töö selle kommentaari suhtes praegu käib. "Keegi" peab siis pöidlad pihus hoidma, et ta selle kommentaari kusagilt mujalt toksis, mitte sealt, kus minule saadetud kirjakesed, sest muidu teeb see IP-aadress talle ai-ai-ai.

Libajurist ?! - Ma pole mitte kunagi mitte kusagil väitnud, et ma jurist olen. 
Igal pool olen just rõhutanud, et mul pole juriidilist haridust. Nii blogis, kui ka firma kodulehel.
Ka töölistele, kellega kokku puutun.
Tundub, et kui inimesi juriidilistes asjades abistad ja haridust pole, siis oled kohe libajurist.
Sorry, koristaja :)

Tema jaoks olen ma endiselt koristaja :):):) Ja jään selleks ilmselt elu lõpuni ;)
Ta on ise ka ju koristaja! :):)

Ülejäänu kommentaari ma ei viitsi isegi mitte kommenteerida. Põhimõtteliselt võin  ma 100% väita, et mitte ükski tööline ei ole pidanud mingisuguseid kohtukulusid kinni maksma. Esiteks pole midagi kaotatud ja teiseks olen mina see, kes maksab, kui see kaotus peaks tulema. 

Tarmo keiss on praegu esimene juhtum, kus kerge tagasilöök tuli ja seda ka selle arvelt, et mitte ühtegi Tarmo tõendit arvesse lihtsalt ei võetud. Ja isegi seda olen ma siin täiesti ausalt kajastanud ;)
Nii nagu asi on, ilma ilustamata. 

Ma saan aru, et kui paska on vaja loopida, siis seda on vaja lihtsalt teha.

Kusjuures sellistest kommentaaridest pole talle mingit kasu. Ma tean, et ta loobib neid sellepärast, et töölised minu poole ei pöörduks. Pean teda kurvastama,  sest 98% minu töölistest tuleb juba läbi tuttavate, kes abi on saanud ja läbi blogi. 
Firma kaudu on tulnud vist ainult 2-3 töölist. 

Ja kes blogi loevad, siis need ilmselt teavad, kuidas ja miks see pasa loopimine.

Kusjuures see ei häirigi mind tegelikult, et ta seda paska loobib. Ma ise tean, et see tõele ei vasta ja minu tegevust see ei pidurda, seega erilist vahet pole. Paar aastat tagasi oleks ilmselt täiesti leili läinud ja nuputama hakanud, kuidas tagasi teha. Olen vist suureks kasvanud ja ei viitsi selliste tühiste asjade peale oma aega  raisata ;)

Seoses Valpas Henkilöstöpalvelut Oy-ga on ilmsiks tulnud uued ja huvitavad seigad, mis puudutavad tööliste paigutamist "tööandja" korteritesse. Kui natuke lisapabereid olen saanud, siis räägin lähemalt. Kuna mul tõendeid hetkel väga vähe, siis ei hakka laimusüüdistusega riskima ;)

Mida sügavamale sellesse firma asjadesse minna, seda kummalisemaks, segasemaks ja mõistmatumateks need asjad lähevad.

Vot nii on lood, siin pool sood.

Homme kirjutan siis Karolini sünnast ka, sellest ju sissekanne tegemata! Vitsa mulle pepu pääle! :)

Lubasin, et jään täna varem magama, aga kell on juba 0.30 ja lähen nüüd jooksuga voodisse ;)

Hääd ööd ;)

EDIT: Lõin täna googlesse igaks juhuks veel oma nime sisse ja ülla, ülla "keegi" on taaskord 18.9.2014 kõige tuntumast libajuristist kirjutanud:


Ajee, kõige tuntum libajurist! :):)

Selle kohta tahaks öelda, et kohtuotsuse puhul ei tasu enne õhtut hõisata. Pole see jõustunud ja kindlasti kaebame selle edasi.

Eks ma kogun siis neid kommentaare. Hiljem vaatame, mis teha annab ;)


6 kommentaari:

  1. Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi :)

    VastaKustuta
  2. Lihtsalt mõttena - ehk on Sul parem leitud asjadest ja planeeritavatest sammudest siin avalikult isegi mitte vihjeid anda. Sest kui vastapool sinu plaane ette teab, siis on tal ka lihtsam neile vastukäike planeerida. Ei tea kas juhus või mitte, aga kaotus on sul tulnud hetkel just selles ühes juhtumis, mille aspekte oled siin kõige rohkem ette avalikustanud.
    Nii et kuigi on põhev küll asjade arenguid siin jälgida, siis las see meie uudishimu olla teisejärguline ja reaalse elu tulemid on ikka olulisemad.

    Jaksu tuuleveskitega võitlemisel. Eks poriloopimine näitab, et sa neile oraks silmas oled, mis omakorda tähendab, et sinu tegemistel on mõju olnud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ka sind isiklikult ei tea, aga blogilugemisel olen ikka kõigile tegemistele pöialt hoidnud ja see Katri jutt tundub küll õige. Me uudishimulikud kannatame ära, aga sina kirjuta asju alles siis, kui need on lahendatud või kui vastaspool ei saa enam kahju teha.
      Paistab olevat tegemist pahatahtlike inimestega, kel ükski alatus ei ole liiga suur, seepärast sellised inimesed kasutavad kõik info ära ja seepärast äkki ei oleks hea liiga vara seda siin jagada.
      Ja seda ka, et väga tubli oled!

      Kustuta
  3. Jep, tunnistan, et olen mõnest asjast liiga palju kirjutanud, aga noh - enam pole midagi teha. Õpetuseks mulle endale ;)

    Samas teatuid asju olen meelega pikalt-lailalt kirjutanud ja tundub, et on mõjunud ka.

    Nüüd natuke vanem ja kuhja-kuhja-kuhjaga targem ka ;)

    Ootame ja vaatame, mis saab.

    VastaKustuta
  4. See valpas otsib praegu uusi töötajaid soome. http://www.kuldnebors.ee/search/too-ja-koolitus/vabad-tookohad-valismaa/too-lillekasvuhoones-naistele/search.mec?pob_post_id=64756204&pob_action=show_post&pob_cat_id=11155&pob_view_language_id=et

    Jutt on samamoodi tundide tasandamisest ja tahavad et oleks iga teine laupäev tööl. Aga sellest ei räägitud et siis rohkem maksatakse. See eve otsib praegu uusi töölisi. Oleks teile väga tänulik kui avalikustaksite midagigi selle firma kohta. Nii hoiaks ära selle et inimesed oma palgast ilma jääksid. Kas nad muidu ikka põhipalga maksavad ära? Ja kui minna isegi selle firma alla tööle kas peab ületunde tegema v saab keelduda? No kui nad tõesti ei kavatse neid kinni maksta, milleks siis... teen oma ettenähtud töö ära ja saan oma 8 eurot.

    VastaKustuta
  5. Tere,

    Kui teed rohkem tööd, kui vaja, siis mingit lisahüvitist kindlasti eimaksta, sest need tööd tasandatakse vaba ajaga kõik ära. Põhipalga maksmisega ei ole neil kunagi probleeme olnud. Küsimus on alati igasugused hüvitised ja suhtumine töölistesse. Üldjuhul nad ei taha selliseid võtta, kes ületööd ei tee, sest see pole kasulik ;)

    Jõudu ja jaksu. Kui peaksid tööle minema ja probleeme tuleb, siis võta aga julgelt e-maili kaudu ühendust ;)

    VastaKustuta