Lehevaatamisi kokku

laupäev, 5. juuli 2014

Hambapalavik

Esimene laps mul siis, kes hammaste tuleku puhul palavikuga võitlema peab.
Eile õhtul oli ta juba imelik, tahtis kella 21 ajal magama!
Panin voodisse ja kohe ka magas.

Öösel hakkas aga rullimine ja nutmine pihta, lisaks sellele oli ta tulikuum. Arvasin kohe, et hammastest, sest üleval tuleb kaks hammast korraga. Ige on päris korralikult paistes ja punane ka. 
Panin talle öösel kella 1 ajal valuvaigistit, palavik tõmbus tagasi. 
Kella 6 ajal oli ta jälle täiesti kuum, tegime sama protseduuri läbi.
Kuna ta terve öö rullis ja ostis õiget kohta kus magada, siis ma ei oskagi öelda, mis kell ta korralikult magama jäi. Tõusime igatahes 11 ajal.

Kiksud teevad haiget :(

Täna päeval on ta ka juba kolm korda maganud. Uned pikad pole, nii 20-30-minutilised.
Just rullis diivani peal ringi, kuni leidis õige nurga ja otsustas sinna magama jääda. Ma ei hakka teda ära ka tõstma. Las magab. Panin padja alla ja tekikese peale.

Rullib

Leidis sobiva nurga 

Tudib ;)

Kuna temal jama päev on, siis pole minul ka suurt midagi teha. Kui ta parasjagu ei maga, siis ripub ta mul süles ja ainult kägiseb. Täiesti mõistetav - ei saa pahaks panna ;)
Täna on niisiis null-päev - Abbile ei saa, olgugi et ilm on väga hea. 
Nii ma siis istun diivanil, jalad laua peal, poole silmaga vaatan jalgpalli, poole silmaga kirjutan blogi.

Nüüd on kirjutamisel lõpp, sest üks röövel sai jälle ühe pisikese une täis magatud ;)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar