Lehevaatamisi kokku

reede, 13. juuni 2014

Kuidas ma varakult ärgata ei viitsi.

Eelmisel nädalal olin ma nii tubli ja ärkasin lausa kolmel hommikul kell 7 üles.
Kui mul neid palgajutte poleks, siis ma isegi ei mõtleks nii varajase tõusmise peale. Magaks iga jumala päev täpselt nii pikalt, kui Johanna magada laseb.

Püüdsin siis sel nädalal ka varem tõusta. Rõhk sõnal püüdsin :)

Ma nüüd nii korralik ei tahagi olla, et iga päev sellisel kellaajal ärkaks, aga 3-4 hommikul poleks üldse paha.
Laupäeval, pühapäeval ja esmaspäeval vastan nagunii ainult kirjadele ja nö tööd ei tee.
Teisipäevast reedeni istun küll laua taga - vastavalt siis hommikul või õhtul.
Eelistan hommikuti, sest siis on pea palju värskem.

KUI ennast ainult voodist välja saaks!
Nagu ma kirjutasin, siis eelmisel nädalal olin üsna tubli ja vedasin end voodist ikka välja.
Sel nädalal on kell helisenud küll, aga olen selle kinni pannud ja mõelnud, et 10 minutit magan veel ja siis veel 10 minutit ja siis veel :):)
Lõpuks ongi Johanna see, kes silmad lahti lükkab ja voodist välja ronib.
Kusjuures ronibki ja läheb ajab õtsud ka üles.
Ärkab ta tavaliselt üheksa või poole kümne ajal.
Sellepärast ma ei viitsigi vist voodist välja ronida, sest see on ju ikkagi 2- 2,5 tundi uneaega.
Kes see loll ikka üles viitsib tõusta, kui tegelikult magada saaks ;)

Täna on reede ja mõtlesin, et äkki täna õnnestub.
Ei õnnestunud! :D
Ju siis pole nii kiireid asju ;)
Järgmisel nädalal üritan uuesti.

Kui päevas paar asja tehtud saab, siis olen omadega rahul. Eks see olene  muidugi asja mahust ka. Kui mingi pikk töösuhe on olnud, siis läheb mitu päeva (kui arvestada, et saan päevas max 2-3 tundi neid asju teha) ja siis ei saa paarist asjast päevas isegi mitte unistada.
Keda huvitab, siis praegu ootab tegemist 23 asja. Mõnikord tuleb korraga nii palju asju ja vahel võib olla ka nii, kus kuu aega ei tule midagi. Kõik tulevad nii juhuslikult. Selle aasta sees tegelikult nii pikka pausi pole olnud ja võib öelda, et nädalas 2-3 asja tuleb alati juurde.
Iga natukese aja tagant teen omale vihikusse nimekirja, mis asjad tegemist ootavad. Need, millel tähtaeg ei karju, kirjutan harilikuga. Kiiremate puhul tõmban rohelise markeriga üle.
Kui nimekirja ei teeks, siis ei jääks vist midagi meelde ja mõned juhtumid magaks kindlasti maha. Eks nii on ka juhtunud, et ei ole kõike üles kirjutanud, inimene ka enam ühendust ei võta ja nii jääb asi tegemata (vähemalt minu poolt). Selle vältimiseks võtsingi selle vihiku-meetodi kasutusse. Kui on ikka silme ees, siis ei saa unustada ;)

Eilne ilm oli mõnus - päev läbi ainult sadas!!
Ma kastsin üleeile just peenrad ära, sest kogu aeg ainult lubas vihma, aga ei tulnud tilkagi!
Ja just siis, kui ma ükskord peenrad ära otsustan kasta, siis on vihm kohe ka platsis.
Abbile eile oma jalakesi ei tõstnud. Vihma ju sadas, mis seal ikka teha!?
Vihmased ilmad on mõnikord ikkagi vajalikud, sest siis on aega kodus ka ringi vaadata ja end natuke liigutada.
Laste kila-kola olid kõik kohad täis ja eile oligi põhjust kord majja lüüa.

Tänane ilm tõotab parem tulla.

Peabki tulema, sest täna tulevad kaevumeistrid meie vana kaevu puhastama - saab Abbile puhta vee.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar