Lehevaatamisi kokku

laupäev, 10. mai 2014

Appi, kui loll ma olen!

Istun, mina, rahulikult veel rongis ja trükin.
Rong peatus.
Vaatan aknast välja. Raudteejaamas ilutseb silt Pasila.
Vaatan, et inimesed ennast ei liiguta. Mina ka mitte.
Korraga lööb pähe - Issver! See on ju minu peatus!
Löön arvuti ruttu kinni, haaran koti ja jooksen ukse poole.
Rong juba liigub.
Appi! Mis nüüd saab?!
Vajutan rohelist nupukest. Äkki rong ikka jääb seisma.
Ei jää.
Loomulikult ei jää!!
Liigun lõpp-peatuse suunas.
Ise mõtlen, et äkki see Imatra rong väljub Helsingist ka.
Ei tea. Riskida ei julge.
Rongi väljumiseni Pasilast on aega 20 minutit.
Ootan millal rong ükskord seisma jääks.
Sekundid tunduvad minutitena.
Rong peatub.
Teen oma viimase aja kõige kiiremad liigutused ja jooksen esimese taksoni.
Hüppan taksosse ja ütlen, et ruttu Pasila raudteejaama! Sõidan Imatrasse!
Taksojuht ütleb, et see rong peaks lõpp-peatusest ka väljuma.
Mina ei oska midagi arvata.
Kui oleks lõpp-peatusest ka väljunud, siis minu loogika kohaselt oleks võinud piletil ju selle peatuse nimi olla, mitte Pasila.
Mina riskida ei julge ja sõidame Pasila poole.
Parem maksan natuke juurde, kui hävida 148 euroga!

Sõidame.
Ikka veel sõidame!
Iga jumala foor on punane.
Sekundid muudkui kuluvad
Jõuame Pasila raudteejaama. Rongi väljumiseni jääb 6 minutit.
Tänan taksojuhti selle imelise 4 kilomeetri ja 17 eurose arve eest :)

Torman raudteejaama sisse.
Kuhu nüüd? Ei tea.
Vaatan, et uksed, eskalaator.
Torman vastu ust, see ei jõudnud veel avaneda. Ma ju nii kiire :D
Pääsen uksest läbi, astun eskalaatorile.
Näen, et kahe platvormi peale on üks eskalaator.
Milline see minu platvorm on? Ei tea.
Torman üles tagasi ja võtan minutiks aja maha.
Leian seinal olevalt ekraanilt viite, et platvorm number 4.
Leian õige ukse ja õige eskalaatori.
Eskalaator ei tööta. Ees liiguvad inimesed, mitte eriti kiiresti.
Hingan neile põhimõtteliselt kuklasse.Vahin muudkui alla. Kas olen õige koha peal?
Jõuan platvormile.
Ekraanil on silt Imatra, kell 20:18!
Õige koht!
Jõudsin!
Kergendus.
Hakkan naerma.

Appi, kui loll ma olen! :):)

Tuleb rong. Rongil mingit silti ei paista, numbrit ka mitte.
Lähen rongi. Istun täiesti suvalise koha peale. Kohti on palju.
Mõtlen.
Olen ma ikka kindlalt õigel rongil?!
Küsin teiselt reisijalt.
Jah, rong sõidab Imatrasse.
Hakkan naerma.

Ma olen ikka täitsa loll!:):)

NB! Kuna ma kirjutasin praegu lühikese ajaga kaks sissekannet, siis ärge kodutuid abistavast tööandjast lugemata jätke ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar