Lehevaatamisi kokku

laupäev, 26. aprill 2014

Tavaline laupäevaõhtu :)

Kerge laupäevaõhtu :)

Ok, ok, ei ole päris tavaline laupäev - turjale kukkus jälle üks aastake juurde.
ABSOLUUTSELT pole sellist tunnet, et juba 33!
Kümneka võiks julgelt maha võtta.

Aga kui kukkus, siis kukkus - mina aega peatada ei saa.
Õnneks on minus säilinud mu lapsemeelsus.
Kui ma varem arvasin, et kõik asjad peavad joone järgi reas olema, siis nüüd võtan asju 100 korda vabamalt. Asjad lähevad nii nagu need ise lähevad.

Enam ei viitsi ma küünte-hammastega kõige eest võidelda - kui vaja löön käega, pööran selja ja nokitsen oma asja edasi.

Aga mis ma siin ikka heietan, kekutan parem natuke.
Tegelikult ma pole eriline kekutaja, aga mõtlesin sellel korral ikkagi kekutan natuke, sest ma olen oma kinkide üle tõesti rõõmus.

Hommikul tuli Tarmo koos tüdrukutega mulle laulma.
Teate ju küll: "Palju õnne Sulle, palju õnne Sulle, palju õnne, kallis emme, palju õnne Sulle " ;)
Tarmo oli solist, tüdrukud maigutasid moe pärast suid, sest nende hääli polnud üldse kuulda.

Väike tordike küünaldega:

Esimene tordike, mis Soomes ostetud on - täitsa söödav ;)

Tüdrukute kaardid

Tüdrukute kingitused

Karolin-Janeli käisid ja küsisid kogu aeg, et mis ma sünnipäevaks tahan. 
Mitte midagi ei taha, ausõna.
Käisid mitu päeva ja ikka küsisid. 
Ma ei osanudki neile midagi vastata, sest neid mida tahaks on kas liiga kallid või  liiga suured asjad (a la oksapurusti, trimmer, tööseaduste raamatud jne).
Mõtlesin siis hoopis,et mis neile endile veel osta võiks ja nii ütlesingi, et tahan kõiki palle (korv-,jalg- ja võrkpalli) + võrkpalli võrku. 
Sain ;)
Võrgu paneme suvel Abbile üles ja siis saab nii võrkpalli toksida, kui ka sulgpalli mängida.
Kastiautot tahtsin tegelikult  ka, et liivakastis liiva kallata, aga seda mulle miskipärast ei kingitud :D

Vana ja uus - kuhu ma sellise hiiglasega lähen!?

Tarmo lajatas siis sellise nutika asjaga. 
Mingi aasta (või poolteist) tagasi oli ka mul korra üks nutikas, aga kuna ma juba esimese kasutusega selle peale vihastasin, siis pakkisin karpi tagasi ja kasutasin oma vana telefoni edasi.
Ei tea, kas ma seekord hakkan seda nutikat kasutama või mitte.
Ma nüüd ju ikkagi vanem ja rahulikum, äkki suudan ikka paar korda proovida, enne, kui karpi tagasi saadan ;)
Samas olen ma alati öelnud, et tehnika pole minu rida ja telefon on mul ainult helistamiseks ja sõnumite saatmiseks ;) Nüüd saab siis pilti ka teha. Netis ma vaevalt istuma hakkan ;)

Teen ise ka endale alati kingi :D
Äkki keegi teine ei tee, siis ise ikka teen :) 
Hahahhaha, Ok, see oli nali ;)

Soojenduseks kinkisin endale natuke plaate:

Iskelmä 2011-2013

Mõtlesin, et ostan omale kõikide aastate, mil Soomes elame, iskelmä plaadid (iga aasta soome keeles kõige mängitavamad palad). 
Hiljem hea need aparaati lükata ja nostalgitseda.
Mis hiljem? Praegugi kuulasin 2012 plaati ja tuli meelde, kuidas ma bussis lapiga ringi käisin, raadios samal ajal teatud laul kõlamas. 
Mul on nii hästi meeles, kui töölt öösel koju sõitsin ja raadiost jälle see hea laul tuli. Jätsin auto tee ääres seisma, kirjutasin paar lauset laulust üles (millest ma enam-vähem aru sain) ja hiljem vaatsin guugli abil, mis laul see on. 
Oli Suvi Teräsniska "Jos mikään ei riitä" ;)
Olid ajad...:D

Eestis premeerisin end selliste teostega:


Ja Soomes sellistega:


"Kristina" raamatu ostsin lihtsalt sportlikust huvist. Me kõik teame, kes ta on, aga vähesed teavad, kuidas ja mis hinnaga ta oma võidud saavutas. 
Raamat peaaegu läbi ka loetud ja minu arust väga huvitav. 
Nüüd peaks kuidagi autogrammi ka sisse sebima :)
Kui ma väga tahan, eks ma mingi valemiga sebiks kah ;)

"Õmblemine" - hakkan omal käel siis õmblemist õppima. Vaatame, mis välja tuleb ;) Äkki ma olen hoopis kaotsiläinud rätsep ? :):):)

"Eesti õied ristpistes" - tikkimine on selline käsitööala, mis mulle alati istunud on. Ma ei tea, kas ma neid õisi kunagi tikkima ka hakkan, aga kuna raamat oli soodukaga, siis võtsin ;)

"Kadunud" - Maailmas on muidugi tuhandeid kadunuid lapsi, aga selle tüdruku lugu on mulle sellepärast hinge läinud, et ta oli kadumise hetkel sama vana, kui Karolin ja nii ma võrdlengi teda Karoliniga. Praegu oleks ta niisiis 9. 

"Timm ja tema tegemised" - :D :D
Ok, see siiski tüdrukutele - Tikri soovitusel ;)

Seaduseraamatutega on asi selge - nende abil saan lihtsalt natuke targemaks. Pean ja tahan neid endale osta.

Ja sellise kingituse tegi mulle üks tööline, kelle palgaasju ma ajasin:

!!!???!!!??? :) :)

Need ei olnud otseselt sünnipäevaks mõeldud, aga juhtus nii, et sünnipäev sattus just lähedal olema.

See on ikka gigamegasupperhüpper kingitus! 
Täpselt need raamatud, mida ma vajan. Eriti see "Työaikalaki käytännössä"!  

Töölised on varem ka tänutäheks kommikarpe ja lilli ja śokolaadi ja muud sellist kraami toonud, nüüd siis põmatati raamatutega :)
Igatahes megagiga suured tänud Sulle nende eest ;):):):)

Ega´s midagi, sain siin natuke kekatud. Andestage, sõbrad, mulle selle eest ;)
Istume nüüd vaikselt natuke veel ja siis magama ära - homme ju raamatukogu päev ;) 
Eelmisel nädalavahetusel ei teinud midagi, seega tegemist jagub. 

Hipp-hipp-hurra :)


6 kommentaari:

  1. parem hiljem, kui mitte kunagi... Palju, palju õnne! :)

    VastaKustuta
  2. nämm, igatsen su kanatiibu ja salatid ja kõike muud. Kui koju tuled siis teed mulle ka :D või teeme koos :P. Sinu tehtud maitseb kohe teisiti ja häsyi. MA tean millest ma räägin :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. LOOOMULIKULT teen. Siis teeme üldse ühe vägeva naisteka koos kartulisalati ja kanatiibadega ;)

      Kalliralli :):)

      Kustuta