Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 10. aprill 2014

Õmblusmasin taas välja võetud

Tuli siin väike tuhin peale, et veidi õmmelda.
Vaja mõned püksid lühemaks teha ja siis tahaks paari asja katsetada.

Vedasingi õmblusmasina eile üle pika aja jälle välja. Johanna vudas ka kiiresti uudistama, et mis imemasina ma nüüd laua peale panin:

Uoooooo-Uoooooo

Tal oli suu sedasi rullis ja suust tuli muudkui: "Uoooo-uoooooo-uooooo". 
Päris lahe reaktsioon oli :D

Kuna mul tuli siin paar ideed, siis teen mõned katset ja vaatan, mis saama hakkab ;)

Ma läheksin hea meelega kuhugi õmblemiskursustele, et natuke midagi uut juurde õppida.
Kui mõni hea õmblemisõpik oleks, saaks ka äkki asja natukenegi selgeks. Niisama sirgelt oskab igaüks õmmelda, aga vähe keerukama asja jaoks oleks juba natuke õpetust vaja.

Kes teab head õmblemisraamatut/õpikut, see soovitab, eks ;) 
Lähme järgmine nädal Eestisse, siis saaks kohe ära ka osta ja tagasi tulles masina kohe punaseks ajada.

Ei, ei, mul ei ole õmblemiseks tegelikult üldse aega (eriti veel praegu, kui tuludeklaratsioonide täiendamise aeg on), aga kuna mul on tahtmine praegu niiiiii, niiiii, niiii suur, siis ma lihtsalt leian selle aja. 
Kasvõi paarkümmend minutit päevas ;)

Ostsime tüdrukute tuppa lõpuks need puuduvad kapid ja teleka-aluse ka ära. 
Shopingu koht oli ikka vana hea Ekotori, ei mingeid poode ;)

Karolini poolele

Janeli poolele

Tegemist on tegelikult ühes tükis oleva nn teleka-seksiooniga, aga me võtsime riiuli vahelt ära ja jagasime kapid laiali, niin nagu vajalik oli.
Hinnaks küsiti muidu 64 €, aga kuna suutsin paar viga leida, siis kauplesin 20% alla ja sain 51,20 €.

Kõige suurem viga on see, et uksed lähevad nagu sisse. Tarmo paneb sinna vajalikud asjad ette ja probleem lahendatud.
Teleka-aluse taha olid vineerid ka sedasi pandud, et ühest äärest hakati panema ja teine äär jäi siis põhimõtteliselt paljaks.
Keegi oskaja on selle vist kokku pannud :D

Kusjuures väljanägemine on nagu uus ja võibolla selle "oskaja" kokkupanemise tõttu veetigi kodust minema ;)
Mina, isiklikult, olen rahul.

Kui õmblemise juurde tagasi tulla, siis nende nimesiltide/embleemide/logode probleem on põhimõtteliselt lahendatud. Nüüd on vaja natuke seda logokest täiendada ja siis lihtsalt välja valida, kust tellida. 
Siinkohal võiks muidugi natuke naerda - mina ja kavandan mingit logo!? 

Sobrades kodukatel ringi, siis selgus, et tänapäeval on ikka igasugused imeasjad välja mõeldud. Käi oma idee välja ja kohe see teostatakse!

Ainuke asi, mis asja keeruliseks teeb, on see, et valida on keeruline ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar