Lehevaatamisi kokku

laupäev, 15. märts 2014

Uusi avastusi lastele

Tüdrukutele meeldib hirmsat moodi meisterdada ja igasugu asju nikerdada.

Mõni aeg tagasi ostsin poest sellised karbikesed:


Ostes ei saanudki ma päris täpselt aru, mida ma ostan, aga karpi vaadates tundus mulle, et see võiks midagi uut ja huvitavat olla.

Koju jõudes katkusid tüdruku karbid lahti ja hakkasid sisuga toimetama. Ma vaatasin ka ja sain aru, et kujundeid tuleb aluse peale kleepida, et sellest pildike kokku panna ja siis võib pildi ära ka värvida. Karbis olid lisaks veel läikivad ja kujunditega lehekesed.
Milleks need olid? - sellele ma küll pihta ei saanud.
Noh, pean tunnistama, et ega ma eriti pingsalt süvenenud ka asja ;)

Kui tüdrukud olid nendega juba tükk aega majandanud, siis tulid ja kutsusid mind ka ühte tegema, sest niiiii vägev asi pidi olema. Kumbki andis oma pakist mulle 1 lehe.
Ja kui nad mulle ette näitasid, mis TEGELIKULT teha tuleb, siis pean tunnistama - oli jah huvitav.

Pakis oli 6 lehte, iga lehe peal erinevast temaatikast kujundeid.

Kassi-teema 

Lehe pealt tuleb kujundid välja vajutada

Põhjad, kuhu jupid paigutada, neid oli ka 6

Tegin ka paigutust :D

                  Sätendavad ja kujunditega lehekesed, mille poindist mina alguses aru ei saanud.

Sätendav leht akvaariumi peale 

Nüüd hakkas põnevaim osa. Mitte neid valgeid pabereid ei tulnud vildikaga ära värvida, vaid  need tuli hoopiski ära tõmmata. Kui paber ära tõmmata, siis jääb järele kleepuv musta värvi kujund. 
Kleepuva kujundi peale tuleb nüüd mõni sätendavatest lehtedest panna, seda paar korda siluda ja seejärel ära tõmmata. 
Simsalabim....ja akvaariumi vesi on hõbedane.

vesi on värvitud.

Sedasi võtadki siis järgemööda neid pabereid ära, paned sätendavaid pabereid peale. Kui juba natuke arenenum oled, siis ka mustriga lehti ja lõpuks ongi värviline pilt valmis.


Pean tunnistama, et päris huvitav oli. Mul endal ka. Mis siis lapsest veel rääkida! ;)

tüdrukute meistriteosed

Siinkohal pean Karolini kiitma, kes ise avastas, et need paberid tuleb ikka maha tõmmata, mitte vildikatega värvima hakata! :)
NB!Nad kusjuures värvisid ka minu juhendamise järgi neid seal :D

Mul on üldse selline loll komme, et ma kasutusjuhendeid ei uuri. 
Täielik saabas, noh! 
Väga, väga, väga harva, kui ma kasutusjuhendi üldse välja võtan. 
See peab siis ikka väga tähtis asi olema, kui ma nii hoolega asja kallal olen. 
Printeri panin näiteks ise toimima - kasutusjuhendi järgi ja puha ;)

Tarmo on meil jälle selline, kes loeb ALATI kasutusjuhendit. 
Ma rõhutan  - ALATI.
Isegi toiduainete puhul :) 
Kui mingid uued makaronid või puder või muu uus kraam on, siis vaatab ka alati paki pealt, kuidas ja kui kaua tegema peab. 
Mina viskan suvaliselt potti ja proovin siis, kuidas välja tuli!! 
Ma sellest ei hakka vist kirjutama, kuidas ma esimest korda lasanjet tegin :D :D

Kui Karolin poleks ise uurima hakanud, siis olekski need pakid täiesti mõttetud olnud. 
Päästis selle päeva ;)

Tüdrukute toaga jõudsin täna nii kaugele, et Janeli voodialuse tegin ära ja sorteerisin mänguasju kastidesse. Uskumatu, et mänguasjade sorteerimine võtab miljon aastat aega. 
Kui keegi teine eilset tuba tänasega võrdleks, siis ei saaks ta arugi, et seal midagi tehti ja ennast liigutati. 
Tuba endiselt pilla-palla ja suuremat sorti katastofi moodi.

Ja IKEA-s käisime. Ostsime paar riiulit, Janelile laua (krt, tool jäi ostmata!) ja mõned mänguasjade karbid.
Ekotorilt käisime ka. Sealt saime samuti hea hinnaga riiuli ja sellise madala kapi, kuhu ma oma askartelu asjad panna saan. Asjad on juba kaks aastat nurgas seisnud, seega - lõpuks ometi!
Kuna askartelu-nurga võtab Johanna sujuvalt üle, siis vean oma kraami magamistuppa.

Asjatamist igatahes jagub ;)

1 kommentaar:

  1. Meie peres seis samasugune nende kasutusjuhenditega. Ehk siis mina elan nii, et juhendit loen siis kui miski muu enam ei aita ja mees alustab kõigepealt juhendiga ja alles siis vaatab, mis asjaga tegu on. :)

    VastaKustuta