Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 25. märts 2014

Tüdrukute toad

Siin ma nüüd siis olen, mitu päeva hiljem.

No kohe kuidagi ei jõudnud blogisse.
Nädalavehtus tuli peale ja eile oli nii imeline ilm, et me olime Johannaga lausa 6 tundi õues. Käisme toas söömas ja mähkmeid vahetamas ning seejärel kohe õue tagasi.

Siit siis Janeli tuba:


Vaskaul pool Janeli tuba, Paremal Karolini. 
Toa keskele, nendesse värvilistesse kastidesse, panin siis sellised asjad, mida mõlemad kasutavad (pärlid, joonistamisasjad jne), siis ei ole karjumist, et üks käib teise toas :)

Magamisnurk

Laud

Mängude nurk

Sinna nurka on vaja mingisugune riiul vaadata, et mängud ja karbid sinna panna. Pole praegu sellist riiulit leidnud, mis sinna sobiks. Vaja veel otsida. 
1/4 lauamängudest võiks tegelikult välja visata (ma muidugi ei raatsi!) või voodi alla ära panna, sest nendega ei mängita. 

Et siis Janelil selline pisike nurgake, aga see eest oma nurgake ;)

Ja Karolini tuba:

Karolini pool

Lauanurk

Raamatud ja telekas

Sinna tuleb ka siis madal riiul, kuhu raamatud panna. 
Telekas läheb seinale, kohe ukse kõrvale, et mõlemad oma toast seda näeksid.

Kui need kaks riiulit ostetud saab ja teleka ka seinale, alles siis võin hõisata, et valmis. 
Aga noh - suurem töö on siiski tehtud.

Ma sorteerisin muidugi pärlid ka kõik kenasti ära  - iga liik on ikkagi oma lahtris! :)
Napakas - ma ütlen! 

Ok, nüüd kiire söök ja õue ära ;)

Hahahhahahahahhahah! :D
No, ma ei hakka vist pilti panema, mis Sussur praegu tegi :D
Lasi mul siin palja tagumikuga ringi (õhuvannid, eksole) ja nüüd on köögivaip pruuni värki täis !! :D
Ma just sellepärast lasin tal paljalt ringi vudida, et ta tegi selle teise häda juba ära, aga tundub, et tagavara oli ka veel :):)

Nüüd siis viskan tema supsti vanni ja korjan vaiba kokku. 
Hm, oligi viimane aeg seda pesta ;)

Elu on ikkagi ilus ;)

Ahhoi! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar