Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 4. märts 2014

Terve pere jälle koos :)

Tegelinskid jõudsid eile 23. ajal tagasi.
Saatsin tüdrukud supsti magama ja hakkasin ise kotti lahti pakkima.
Igast head kraami toodi, nämm-nämm.
Ma olingi juba täitsa nälginud! :D

Panin omale nelja päeva rahalimiidiks 5 €! Hahahahahha
Kusjuures jäin ilusti piiridesse, mõned sendid jäid isegi üle.
Ostsin 1 leiva, 1 jogurtijoogi, 1 küüslaugu, 1 moosipalli ja 1 õunamahla.
Ülejäänud kraami pidin külmkapist ja keldrist välja võluma ;)
Tegelikult oleks ma 0 euroga ka hakkama saanud, ainult siis oleks näkileivaga pidanud leppima ;)

Susser harjus nende päevade jooksul vist ära, et me ainult kahekesi oleme, sest kui täna hommikul tüdrukuid äratama läksime, siis ta oli nii, nii, niiiiiiii rõõmus.
No ikka väga rõõmus oli!
Kui õtsud kodus on, siis on ikka teine teema ;)
Laps on mitu korda rõõmsam.
Mitte, et ta muidu kurb oleks...Vähemalt tahaks loota, et pole ;)

Tegelikutl ka.
Kui tüdrukud kodus on, siis ta võib vabalt paar tundi nende toas ringi ukerdada ja niisama
nende seltsis olla.
Karolin on see, eks temaga ise mässata ka tahab. Võtab sülle, mängib ja näitab igasugu asju.
Janeli on meil kunstnik, tema oma aega tittedele eriti ei raiska :D
Kui ta maas joonistab (miks maas? - ärge minu käest küsige. Ausõna, meil on kodus mitu lauda!) ja Susser ta pliiatseid varastama tahab minna, siis tuleb sealt  hädakisa, et küll Johanna segab ja küll ta rebib paberit ja küll ta ilastab põranda märjaks ja kõike muud veel :)
A tee sellisele Susserdisele selgeks, et kiusata ei ole ilus!
Tegelikult ma ikka keelan ka. Kohe kindlasti ei kasvata me teda selliseks, et kõike, mis tema tahab, peab ta saama. Kui miski on teise käes, siis ikka ei saa ja kogu moos. Ootab ja siis saab ;)

Kui teised Eestis oli, siis oli hea rahulik olemine.
Igapäevaselt on ikkagi ju hommikused ärkamised, juuste kammimised, söömised, lasteaeda-kooli minekud. Peale lõunat õppimised, söömised, Janeli-karolini omavahelised kaklemised-karjumised, õhtune pesemine, raamatu lugemine jne.jne.jne
Kui ühel hetkel seda kõike pole, siis on ikka rahulik küll ;)

Vaatamata sellele on ikkagi parem, kui kõik kodus on.
Ma ise olin ka kusjuures nii rõõmus, kui nad tagasi tulid.
Tund aega enne nende jõudmist käisin juba akna peal vaatamas, kas on jõudnud.

Kohale jõudsid - kuhu nad ikka pääsevad ;)

Kohale jõudsid ka minu pildid, mida ma miljon aastat tellisin.
Võttis aega küll, aga lõpuks ometi tellitud!
Pilte tuli kokku ca 400, seega suht suur patakas.
Ma ei tee enam seda viga, et muudkui kogun neid kaustasid, aga pilte ära ei telli.
Ma olen vanakooli inimene, mulle meeldib, kui fotod on albumites. Eks mul on need pildid nii plaatidel, mälupulgal, kui ka kõvakettal olemas, aga ma ei kujutaks ette, et kui keegi sõpradest albumit vaadata küsib (kusjuures neid on, kes küsivad!), siis ma ulatan talle mälupulga ja hakkan arvutit välja otsima.
Annan albumi kätte ja istun ise kõrvale seletama ;)
Endalgi aeg-ajalt mõnus vaadata ja näiteks laste pilte omavahel võrrelda ;)

Seoses  piltide saabumisega on mul nüüd nädala projekt - "Fotod raamidesse".
Tellisin suure posu must-valgeid fotosid, et need siis uhkelt raamidesse panna ja seinale lüüa.

Mul oli neid klaasist raame juba ennegi terve hunnik varutud, aga täna käisin "igaks juhuks" veel "väiksel" kirpari-ringil ja ostsin mõned juurde.

Kirbukatele panen nüüd kaheks nädalaks keelu peale! :D
Parem oleks, kui neli paneks!!! Muhahahah

Eks ma homme kirjutan projektist lähemalt ;)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar