Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 27. märts 2014

Õtsud

Tänane kaunis päev on õhtusse jõudnud. Õigemini öösse.

Praegu on küll nii ilusad ilmad, et lausa patt oleks toas istuda.
Eks me hommiku poole olime ikka toas, aga 12 ajal läksime Sussuriga õue -käisime turul ja jalutasime linna peal. Kui Janeli ka lasteaiast ära tõime, siis käisime kohustuslikul kiige-moosipalli ringil ;)
Tuppa jõudsime alles 17 ajal.

avastas täna, et kiigel on ketid :)

uurib ja uurib ja uurib 

lausa jookseb ringi ;)

Täitsa huvitav on lapse arengut ikka jälgida. 
Kolm nädalat tagasi ukerdas asjade najale ennast seisma. 
Kaks nädalat tagasi hakkas põhimõtteliselt päeva peal minuga koos ringi jalutama. 
Natuke veel ja kõnnib ise. 

Appi, kuidas ma ei taha, et lapsed nii kiiresti kasvavad! 
Kaks kuud veel ja Johanna ongi juba aastane. 
Alles ta ju sündis!

Aga see on nii lahe, kuidas Karolin temaga mässata tahab. Kui koolist tuleb, siis kohe hakkab mängima. Samas ta järjest väga pikalt mängida ei viitsi ;) :) suts mängib ja siis tüdineb.

Üks päev ütlesin, et ta õel mähkmed ka ära vahetaks :D 
Tahtsin näha, kas vahetab. 
Mul on enda õega 6 aastat vahet ja sai temaga  kantseltatud nii, et vähe polnud - mähkimine kaasa arvatud.
Karolinil on Johannal üheksa aastat vahet, mis see mähkmevahetus siis ära ei ole.
Karolin tuli selle lause peale minu juurde, vaatas mulle suurte silmadega otsa ja küsis: "PÄRISELT wä?"
Noh, nagu paluks kuu taevast alla tuua või midagi sellist :)
Kui ma talle ütlesin, et päriselt-päriselt, siis ta tegi teatavaks, et ta ei oska.
Ütlesin, et ta võib ju proovida.
Ei proovinud. 
Ei mäletagi miks.

õtsu musi 

õtsud

Eilsest kirbukast ka siis kiire ülevaade.
Kuna kevad tuli tagasi, siis mõtlesin, et lähen vaatan Johantsule õhema kombeka ja mõned pastlad ka.
Läksin, vaatasin, leidsin, ostsin:

Kevadkomplekt

"Reima"mütsike 1,50 €, sõrmikud 0,50 € ja "Remu" kombekas 6 €. 
Olgugi, et asjad on alati puhtad ja pestud, pesen mina need kodus ikkagi üle :) 
Paningi eile pessu, radikale kuivama ja täna läksid juba selga. Kevadriided seega 7 euri eest. 
Poes maksavad praegu "Lassie" kevadkombed ca 45 €, "Remu" omad üldse 60 € (vist oli isegi kallim).
Mina olen säästuga igatahes rahul :)

Niiiiiii armsad potikud - 4 €

Hästi kerged kummikud - 1 €

Nahast kevadpapud - 1,20 €

"Ecco" plätud - 0,80 €

Vaatasin poes ka väikelaste "Ecco" plätude hinda ja see oli 56 €!!!!!
Kes sellise hinnaga kaheks kuuks plätusi osta raatsib? No mina kohe kindlasti mitte! 

potile-harjutamise-püksid - 3 €/tk, kokku 9 €

Sellist kraami polnud varem kirbukal näinudki. Kui mähkmeid ei viitsi panna, siis tõmban need jalga. Väga mugav. Ainult kolm paari on, seega laiutada eriti ei saa ;)
Ma olen viimasel ajal potitamise osas suhteliselt laisaks läinud. Panen teda siis potile, kui ärkab. Päeva jooksul eriti ei panegi. 
Ai-ai-ai! 
Ei hakka vist lubama ka, et aprillist alates olen tublim. 
Ei tea, kas päris juuniks jõuame täielikult potilapseks saada, aga suve jooksul saame seda kindlasti, seega sügiseks peaks mähkmetega asi klaar olema ;)
Elame-näeme.

potile-harjutamise-püksid ja piimapudeliga modelli ;)

kummisokid

Kuna Susser padistab siin vaikselt juba ringi, siis peab tal kidlasti sokkide all vähemalt pidurid olema. Leidsin sellised sokid, kus ikka konkreetne pidur peal on. Hind 0,80 €/paar. Kaks paari ostsin.

Kuna ma käisin konkreetselt Johantsule tavaari otsimas, siis saigi ainult laste-kirparilt läbi hüpatud.

Aga Tarmo lubas mind pühapäeval suuremale shopingule viia - vabaõhukirparile :D :D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar