Lehevaatamisi kokku

kolmapäev, 18. detsember 2013

Tiikons OÜ - kodulehe esitlus :)


Täna on kätte jõudnud see päev, kus võin oma oma pisikest ettevõtet lõpuks ka esitleda, sest koduleht on valmis saanud ;)
Juhhuu!

Megagigahüppersuper suured tänud Tikrile, kes kodulehe tegemise üle võttis ja tänu kellele mul seda üldse võimalik esitleda on.
Pusisin selle kallal alguses ise, aga nagu te teate - arvuti ei ole päris minu ala (ja ei saa kunagi olema ka!). Kui ma  oleksin seda ise edasi nökerdanud, siis oleks vast jaanipäeval alles esitleda saanud ;)

Innele ka suured aitähid, kes näpunäiteid jagas.

Tegelikult olen ma kõigile väga-väga tänulik, kes mulle selle tõuke üldse andsid, et ettevõtte kohe teeksin (mitte ei ootaks miljon aastat, mil haridus omandatud on).
Aitäh, aitäh, aitäh :) :)

Kodulehe leiab siit:

http://tiikons.eu/

Reklaamlause peab vist ka panema :)

Kui Teil on tuttavaid/sõpru, kellel on küsimusi/probleeme seoses Soome tööõigusega, siis  kodulehe jagamine on igati teretulnud ja minule ainult rõõmuks.
Probleemide all pean ma (lisaks maksmata palgale) silmas ka töölepingute põhjendamatuid lõpetamisi, sundpuhkustele saatmisi, lepingujärgse töö mitte pakkumist jne

Ma pole vist suurem asi reklaamija :D

Kokkuvõttes võib öelda, et mida rohkem minu kodulehte jagatakse, seda rohkem töölisi abi saab ja mida rohkem minul tööd on, seda kiiremini me perega Koju, Eestisse, tagasi jõuame - päriseks :):)

Maailma suurimad tänud teile, kes Te minu kodulehte jagate.

Teate mis ma nüüd teen? Lähen premeerin end kirbukatuuriga ;)

Viimane kirbukas enne Koju sõitmist. Koristama pole veel hakanud ja täna ilmselt ei hakka ka :D :D

2 kommentaari:

  1. Nagu peaagu köik ei maksaks seda mis peab maksma... Eestis Ilkka jah, aga Soomes see kull pole nii. Ole ettevaatlik et sa ei saa kaelasse sellised asjad mis ei ole soovinud :-)

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta