Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 26. mai 2013

"Grey anatoomia" õhtu ja üleüldine laiskuse päev.

Täna on selline laiskus peal, et mitte midagi ei viitsi teha. Terve päev ainult haigutan - ilm on ka selline vihmane, seega mõistetav.
Polegi täna midagi teinud ega kavaste teha kah, kell juba nii palju.

Nüüd viskan kohe diivanile pikali ja hakkan "Grey anatoomiat" vaatma.
Ostsin Soomes kirparilt omale viis esimest hooaega. Hea hinnaga sain ;)
Ei tea, mis selles "Grey anatoomias" sellist on, et see mind neid hooaegasid lausa ostma paneb.
See on tõesti ainuke seriaal, mida osta raatsin ja mida ka teist korda vaataks, võibolla ka kolmandat ;)

Vot ja täna teengi omale seriaali õhtu ;)

Maasikate rohimisega on sellised lood, et kasvuhoone kõrvalt sai lapike 2 päevaga puhtaks.


Aiamaa juurest on aga teekond veel üsna pikk.
Isegi mitte 1/4 ei ole veel rohitud. Ja see, mis rohitud on, olen ma ka 3 päevaga rohinud! Sellise tempoga jõuan ma nädal aega nende maasikate vahel veel kükitada.  Tegelikult on rohust asi kaugel, tegemist on pigem metsaga  :D
Aga noh, eks ma siis täpselt nii kiiresti rohingi, kui parasjagu võimu on. Ega ma hommikust õhtuni ka seal küüruta ja ukerda, muidu on kindel haiglasse minek.  Natuke rohin, natuke niida, natuke korjan oksi, natuke vahin niisama ringi - mõnus on ;)

                                                             Pikk maa veel minna ;)

Kui ma 2 päeva selle Raideriga muru niitsin, siis oli küll õhtuti selline tunne, et haiglasse minek. Saatsingi reede varahommikul juba Tarmole ka sõnumi, et võib vist Eesti poole liikuma hakata. Terve öö olid juba päris "mõnusad" valud, sellised korralikud teravad, mis sundis juba kätt rusikasse panema. Lisaks rallis Johanna ka terve öö ringi. Ise arvasin päris tõsiselt, et minek on käes. Hommikul kella 7 ajal rahunes kõik aga maha. Eks emps pingutas selle niitmisega vist veits üle. Aga noh -  sama sündimise aeg on tegelikult käes ka, seega ei teinud ma kellelegi väga liiga ;)

Aga nagu ma varem juba rääkinud olen - enne maasikad ja siis haiglasse :D

Ouki-touki, viskan nüüd diivanile pikali ja vedelen mõnuga ;)

Eks annan teada, kui utasid on ;)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar