Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 2. aprill 2012

Yki-test tehtud

Test on tehtud nigu nipsti. Ja midagi rasket seal ei olnud, seega peaks tulemused OK tulema. Iseasi, kas nemad sama arvavad, mida mina :)

Dokumentide kontroll oli päris korralik :D Alustuseks uuriti minu passi ( ja loomulikult ka teiste) fuajees, siis klassi ukse  taga ja siis veel testi ajal ka ( see pidi laua peal olema ja siis keegi jalutas ringi ja vaatas aega ajalt, kas ma olen ikka veel sama inimene :D ).

Kokku läks aega 4 tundi (koos ootamisetega).

Tekstist arusaamine - 1 tund.

Kirjutamine - 1 tund

Kuulamine ja rääkimine kokku 1,5 tundi. Kusjuures juhe ei jooksnudki kokku :D
Igas teemas sai ikka midagi räägitud ;)
1 olukorrasituatsioon läks veits teistmoodi, kui oleks pidanud minema, sest see nn point-sõna oli mulle võõras. Nii ma siis rääkisingi, et kuna ma sellest olukorras päris täpselt eru ei saa, siis räägin hoopis sellest ja sellest. Rääkisingi. Vähemalt ei olnud vait ;)

Hommikul magasingi kusjuures 10-ni. Tipsid olid ime kombel vakka ja asjatasid ise :D
Peale söömist loomulikult. Nad on nagu väiksed näljad - 5 mintsa vaatavad telkut, peale seda hakkavad hommikusööki igatsema :D Emasse, noh ;) Ei ole mingit pikka lösutamist ja pikutamist

Aga reedel tuli Janeli lasteaiast ja tal oli  taskus vot selline pisike üllatus.

Mu meelest  väga armas, et selliseid pisiasju tehakse ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar