Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 5. aprill 2012

Nüüd Timalis kooliga ühel pool ;)

Aeg läheb kiiresti.
Alles ma läksin sinna ja täna oligi juba viimane päev. Põhimõtteliselt sips ja tehtud ;)

Saime tunnistused ja puha. Tõenäoliselt pole sellel tunnistusel mingisugust tõsist kaalu, aga grammatika tasemeks sain igatahes C1.1

Tasemed üldse : A1, A2.1, A2.2, B1.1, B1.2, B2.1, B2.2, C1.1, C1.2, C2.1, C2.2

C2.2 on siis sünnipärase soomlase keeletase. Sinnamaani ei küündi ma vist kunagi, aga punnitan igatahes vaikselt edasi. Tegelikult ma olen täitsa lohe! Kui uusi sõnu loen, siis kirjutan need küll välja, aga pähe ikkagi ei õpi! Need paberid, millest ma kunagi ka siia pilti tegin, on kusagil küll olemas, aga neid sõnu ma õppinud küll nüüd ei ole. Õpiks päevas kasvõi 10 sõnagi! See pole iseenesest ju midagi, aga ma ei oska öelda, miks ma seda siis teha ei suuda! :)  Lohe, noh. Aga nüüd ma teen küll nii, et õpin päevas need 10 sõna. Vaatan, mitu päeva ma vastu pean :D:D:D

Täna veeretasime ennast kella 09:00 kooli, tegime väikseid ringmänge, sõime torti, jõime kohvi, imetlesime oma tunnistusi. Noh, põnev ka ju, et mis tähe keegi sai :) Peale seda õpetajale pisikesed kingitused ja siis padavai koju koristama. Homme ju Eestisse - vaja elamine särama lüüa :) ;)

Eile helistati mulle ka G4S-st ja öeldi, et koolitus algab hoopis 16.aprill. Palka nad mulle koolituse ajal ei maksa, küll aga maksavad koolituse kinni. See aga tähendab siis seda, et hiljemalt maiks peaks ma juba tööl olema. Kus ja mida tegema - ei oska öelda, eks see paistab ;)

Asjad jooksevad jälle kuidagi iseenesest kenasti edasi. Tänkju kellelegi, kes seda kusagilt suunab...tänkju, tänkju, tänkju  ;) :)
Noh, päris tööl veel siiski pole (et  enne õhtut mitte hõisata), aga julgen siiski 90%  arvata, et töökoht ON olemas. Milleks üldse kursust kinni maksa, kui tööle ei võetaks, eksju ? :) Ma loodan, et need kursused nüüd nii  väga rasked pole, et ma keeleliselt aru ei saaks.Usun, et pole, aga eks näis.

Homme siis Eestisse.
Loodetavasti on ilmad ikka ilusad ja saab Abbil liha sussutada ja niisama oksi põletada ;) Riisumisele ma aega ei raiska - liiga suur hoov ja teisigi tegemisi palju ;)
Mune püüame homme siin värvida. Aga millega värvida, seda ma küll ei tea :D Värvid pole igatahes silma hakanud. Ah, ega ma väga tõsiselt pole vaadanud ka, nii möödaminnes.  Peab vist poest ühe sibula ostma ja sibulakoori siis hulgi juurde pakkima. Metsast siis äkki mõndade lehtede või peenikeste okstega proovima :)
Küll midagi välja mõtleb. Homme terve päev aega majandada ja askeldada ;)

Häid pühi ja lastele palju "jänkude"mune :D

Miks neid mune jänesed toovad?  Ma küll ei tea :D Aga nii kaua kui  meie tüdrukud seda usuvad, siis las nad toovad edaspidigi ;)

1 kommentaar:

  1. Tubli Virx!!! Testi tulemus on ikka super!

    Jõudu edaspidiseks ;)

    VastaKustuta