Lehevaatamisi kokku

teisipäev, 14. veebruar 2012

Parimad tähitud kirjad...

Hea sõbra jaoks on valla
mu uksed ja mu hing,
mu silmad ning mu kõrvad
ning mu perekonnaring.
Kui tahad, tule alati,
ma ootan aken avali
või lenda-lenda kasvõi
läbi postikana turvaümbriku :):):):):):):)

Sain eile paberikese, et postkontoris ootab mind tähitud kiri. Mõtlesin juba, et mis jama nüüd on, sest ise ma küll ühtegi kirja ei oodanud.

Minu rõõm oli suur, kui postkontorist kirja kätte sain, mis oli rohkem nagu paki eest. Kui ma selle kodus avasin, siis ei osanud ma muud teha, kui lihtsalt muhedalt naerda :)

Pakist hüppasid välja Eesti kommid, Eesti suklaa, ajakirjad lastele ja eestikeelne " National Geographic" suurematele lugejatele.

                                                      Põhimõtteliselt tuli ise kohale :)

Sõpruse pole teene, selle ei tänata. Ma ei täna Sind, sest Sa tead juba  ise, kuidas ma seda hindan ;) :)

Mina hindan oma sõpru väga kõrgelt, olgugi, et ma sõbrapäeval SMS-sse ei saada ja telefonikõnesid ei tee. Nad teavad ka ilma selle päevata, et nad mulle tähtsad ja kallid on.

Kalliralli Teile kõigile ja hoiame ikka oma lähedasi :)

Muahh


PS!Teisi jutte ehk mõne päeva jooksul. Lobisemist on rohkem kui küll, aga ajaga on ainult vets tuuga :) ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar