Lehevaatamisi kokku

esmaspäev, 25. juuli 2011

Lapsed Eestis, ise kondame Soome soodukatel :)

Nii see on :):):)
Käisime täna kaubamajades ringi tuterdamas. USKUMATU millised soodukad siin ikkagi on!! Karolinil seisab ju ees koolitee, seega on ootamas garderoobi uuendamine ja koolitarvete soetamine ;). Vaataseimegi sellise pilguga ringi, mida talle vaja on ja kui palju asjad maksavad!! Ma kordan veel kord – USKUMATUD soodukad :):) Hooaja lõpetamine on vist käes, sest enamikes poodides olid aled 50-70% ja siin ei ole nii, et enne allahindlust keevitatakse hinnad üles, nagu Eestis asjad käivad ;) Nüüd ma saan nendest täitsa aru, kes Soomes osturallidel käivad ja uurivad alede kohta.
Näiteks koolikott – tugeva seljatoe ja pehmendustega. Ikka korralik koolikott, nagu praegune trend on, mitte mingisugune lirakas. Eestis maksavad sellised ca 50 €. Siin oli algseks hinnaks 42,99 €, aga kuna oli soodukas, siis oli hinnaks hoopis 20,00 €. Ilma pikemalt mõtlemata ostsin selle kohe ka ära. Karolin tahtis koti küll ise valida, aga paraku on ta hetkel Eestis ja sellist head pakkumist ei pruugi enam tulla ( hetkel). Eks ta valib siis teised kooliasjad ise ;);)
Riietega on täpselt sama lugu. Korraliku dressikomplekti ( Puma, Umbro) saab kätte 30 €, tossud 15 €( Puma ja Adidas) , jope-püksid sügiskomlekt 25 € ( Lassie), ilusad pidulikud kleidid 13 €( H&M). Eestis võib sellistest hindadest ainult unistada!! Kui Eestis koolikott ära osta, siis on juba sellest väljakäidavast summast hing kinni , mis nendest teistest asjadest veel rääkida :):) Siin on hoopis teised lood.

Poodides konnates kirjutasin hindasid ka üles :):) Teen ikka oma statistikaid! : Ma mõnda aega veel kirjutan, eks siis teen blogisse sissekande ja igaüks võib hinnaerinevusi oma silmaga kaeda ;)

Kui eile lapsi Helsingisse viisin, siis sadas Turus ( ja Salos )sellist vihma, et ma pole vist terve  elu jooksul ka sellist sadu näinud. Oleks siis vihmahoog korra üle käinud, aga ei - sadas kohe pikalt-pikalt. Kiiretee peal "kimasin" lausa 50-60 km/h. No selline vihm oli, et anna aga olla + välku sähvis ka iga mõne sekundi tagant. Mõned kohad tee peal olid veega lausa nii üle ujutatud, et loikudest läbi sõites lendas vett  laias kaares. Ma arvan, et see oli minu kõige hullem sõit, mida ma sõitma olen pidanud. Läksin teele ca 2 h varuga, et varem sadamasse jõuda, aga sõites vaatasin muudkui kella ja pidasin arvet, kas ikka jõuan. Õnneks jõudsin ;) Helsingis paistis kusjuures päike ja pilvedest polnud haisugi. Et siis 170 km vahemaa tagant selline erinevus!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar