Lehevaatamisi kokku

neljapäev, 7. aprill 2011

Saaks ma SELLE töökoha või ei saaks? Selles on küsimus

Jalutasin täna parasjagu lastega lasteaiast koju, kui telefon helises. Number, mis mulle sealt vastu vaatas, oli minu jaoks võõras ja lisaks sellele oli see ka välismaine. Arvasin algul, et mingi Kongo "ärikas" tahab kõnega minult raha välja petta ( a la järgmine kuu on minu telefoniarve 100 € ):D :D :) :) Mõtlesin, et kuulan mis keeles räägitakse - kui inglise keeles, siis panen kohe kinni
Vastasin telefonile ja, oh imet,  üks Soome proua küsis minu käest , et kas ma tegin avalduse Turus  järelvaataja/valvaja  ametikohale. Ajasin silmad suureks ja kohkusin täitsa ära :):) Ma ei osanud seda kõnet oodata. Saatsin sinna ametikohale  avalduse mingi 2-3 nädalat tagasi. Vastasin prouale, et saatsin küll. Seepeale rääkis proua oma 10 lauset, milledest pooltest ma aru ei saanud :D:D
Selle peale oskasin esialgu natuke ainult kokutada ja siis öelda, et ma päris kõigest ei saanud aru, mis ta rääkis :) :)Selgitasin talle kenasti, et olen soome keelt ainult 5 kuud õppinud. Kusjuures soome keeles ;)

Mõtlesin, et nüüd pannakse telefon ära ja torust tuleb ainult veel üks tuut-tuut-tuut, aga ei - kõne jätkus. Proua  püüdis  sama juttu inglise keeles uuesti rääkida. Aga kuna tema inglise keel oli rohkem nagu purssimine ja polnud just suurem asi, siis palusin  ikkagi soome keeles rääkida :D. Seepeale rääkis proua hooooooopis lühemate  ja lihtsamate lausetega, millest ma ka enamikest aru sain. Ühesõnaga oli teema selles, et alates 1.juunist algaks töö, aga enne seda peaks väikse koolituse läbima. Ta küsis, et kas olen praegu Eestis ja millal Soome lähen, ja kas hetkel käin veel tööl, ja kas räägin nii vene-inglise keelt jne.jne. Ütlesin, et Soome võin tulla ka mais ja selle koolituse läbida. Selle peale vastas tema, et sobib. Ma ei tea, kas ta vastas seda nii suu soojaks või on see päriselt ok...Loodame, et päriselt ;)
Kõne lõppedes vabandasin alandlikult, et ma päris kõigest veel aru ei saa ja vastata ei osanud. Selle peale ta ainult naeris. Palusin tal koolitusega seotud informatsiooni e-mailile saata, sest lugedes saan arusaamatud kohad/laused endale ära tõlkida. Ei tea, kas saadab ka? Eks ma varsti näen ;)

Võtan mais uuesti ise ühendust ja vaatame, mis uudised siis on ;)

Kui ma selle koha saaks, siis ma loomulikult lõpetaks oma kevadpuhkuse ;) Parem varblane peos, kui tuvi katusel ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar