Lehevaatamisi kokku

laupäev, 26. märts 2011

Kena kevadet :D

Täitsa kena kevad jah :D  Endiselt sajab lund ja puha :)
Kas sellist kevadet me siis tahtsimegi ? :D
Ei, tegelt on hea, et praegu sellised ilmad on, siis ma võin vabalt oma haigete jubinatega toas istuda. Kui lumi sulaks ja sulaks ja sulaks ja päike paistaks ja paistaks ja paistaks, siis oleks väheke raske kodus istuda, sest siis tahaks ju hoopis Abbil olla ;)

Tüdrukutega siis sellised lood, et Karolinil bronhiit ja Janelil jälle kopsupõletik. See 2011 aasta on haiguste poolest ikka ulmeline olnud - muud ei olegi, kui ainult haiged. Sellel korral ei läinud palavik kuidagi alla - mõlemal oli ligi nädala aega  üle 38 kraadi. Tundus, et antibiootikum ei mõjunud ka kohe kuidagi. Praeguseks on palavik õnneks läinud ja tundub, et järgmiseks nädalaks peaksid kõik jälle triksis-traksis olema. Ise köhin  ikka veel nagu suuremat sorti  kopsuhaigem :D Tarmo põdes ka oma haiguse läbi - tal läks vähe kergemalt ;)

Olgugi, et me oleme otsustanud praegu Soome mitte minna ( eks Tarmo ikka läheb, aga mina lastega mitte), vaatan ja uurin neti kaudu töökuulutusi edasi. Kohe nagu veres :D Või on see ka juba rohkem haiguse eest :D Igaks juhuks vaatan ja saadan oma CV-sid - ÄKKI näkkab. Endal on kerged süümekad , et pidin ju aprillist juba Soome minema ( või oli see juba märtsist ?? :D ) , aga ei lähe enne suve. See mul rohkem selline psühhooogiline kiiks, millest ei tohi välja teha, sest mitte midagi ei juhtu, KUI ma kohe sinna Soome ei jookse - ei jää me vaesemaks, ei sure me nälga. Seega on kõik ilus. See jutt on mulle endale lohutuseks :D Ma kohe ei oska niisama olla! :D
Millal Tarmo tagasi Soome läheb, seda ma öelda ei oska :D Aga nii me oma päevi praegu veeretame.
Ma kusjuures ei veereta niisama. Soome keelt õpin sama usinalt ;) Eile õppisin kella 00:30-ni, mingi 23:00 ajal läksin juba magama, aga kuna und ei tulnud, siis ronisin voodist tagasi välja - mis ma seal niisama ikka pikutan, parem aega juba kasulikult raisata ;)

Kusjuures eelmisel nädalal otsustasin, et lähen võtan end Töötukassas töötuna arvele, sest mais saab ravikindlustus läbi. See arvele võtmine on selline majandamine, et karju appi. Küll on vaja töölepinguid ja lõpetamise avaldust jne ( mida mul muidugi polnud, sest kõik käis ju läbi arvuti). Järgmisel korral oli vaja pabereid/ tõendeid, et ma ühistu ja spordiklubi juhatuse liikmena mingeid tasusi ei saa. Siis oli küll juba tahtmine öelda, et ma ei tahagi mingeid rahasid saada, vaid ainult ravikindlustust. Need rahad on ka ju täpselt nii suured, et naera end pooleks!! Ma ei viitsi praegu järgi vaadata, aga see pole vist isegi mitte 100 €.
Aga kuna tegemist siiski töötukassaga, siis nad peaksid ju igasugu ümberõppe võimalusi pakkuma ja praegu on selline tore aeg, kus toimuvad õunapuude ja teiste viljapuude uuendus/noorendus/kevad lõikuste koolitused. Vot mõnele nendest koolitustest kavatsen ma küll end pookida ;) :D Saab veel tasuta areneda :D Ma olen  raamatute järgi puid ise lõiganud juba küll, aga  koha peal praktiseerida  ja spetsialisti käe all õppida on ikkagi teine teema ;) Ma juba vaatasin välja ka, et Haapsalus on koolitus 9.aprillil :D;) Äkki läheb õnneks ;)

Raamatu(te) lugemine sujub ka kenasti :D:D:D

Ega´s muud, kui kaunist kevadet ja palju sinililli :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar